Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det bilder från the ”Big Day” i går måndag 9/6?

• Finns det bilder från the ”Big Day” i går måndag 9/6?

Publicerad av maca på 10 juni, 2003 vid 11:04

Skulle vilja se lite bilder från gårdagen. Från båda sidor av Svedala naturligtvis. Gärna från Torö, Åsa som lär ha gått av. Lika bra att förvärra ångesten över det missade surfet igår!

Hädanefter bjuder jag aldrig mer hem släkt och vänner till födelsedagsfirande innan jag kollat vindprognoserna. Synd att man inte kan få 2v framförhållning på riktiga sådana bara!!

/André

aerial-arnie svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    10 juni, 2003 vid 11:24

hm..detta är kanske inte så mycket att c, hade med mig en digital kamera som man fick med när man handlade en dator, så ingen direkt kvalite på långdistans kort..
    Men här e några halvdassiga kort.
    Buastrand först ut/Träslövsläge därefter..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    10 juni, 2003 vid 11:25

2

• zehlertz

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:26

det var en som fotade nere i rågelund under kvällen igår… tror det var megmax´s kille som plåte Kruse o nån kitare…frågan e bara vart dom läggs upp?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    10 juni, 2003 vid 11:28

3

• gurra1978

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:36

Bilder från Björkvik igår.

• gurra1978

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:37

Det var många seglare ute.

• gurra1978

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:39

Man ser på hundöronen att det blåste 10-12 m/s.

• gurra1978

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:40

Okänd seglare gippar. Tror ni den satt?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2003 vid 19:30

Skönt gurra, du har fått med mig på alla bilder….har du fler? 🙂
    Jag köpte ditt 8,5, det fungerar utmärkt!

• gurra1978

Medlem
    10 juni, 2003 vid 20:45

Kul att du tyckte om seglet. Här kommer en bild på den lilla stranden för er som inte varit där tidigare. Det var min första gång på Björkvik, klart värt resan. Mycket bra klippor som man kunde betrakta alla ifrån. Min flickvän satt längst ut och filmade mina vulcan försök.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2003 vid 06:06

faktiskt med på den bilden också, var det din flickvän som tog bilderna…..:-)

• jon_so

Medlem
    11 juni, 2003 vid 06:35

Här kommer en bild från Höganäs. cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2003 vid 07:06

ger mig lite tid så fixar jag en del otroliga bilder (delayed framåter, airspockar, backloops etc etc etc) från Skanör, samt en film. Emellantid kan ni surfa in på http://www.surfersworkshop.com och kolla min SM-öland film!

aloha
    arnout, s-106

• maca

Medlem
    11 juni, 2003 vid 08:54

Det ser jag fram emot!
    Filmen har jag kikat på redan, snyggt jobbat med kameran. Själv lyckas jag aldrig med att förena surf med film, dvs jag är alltid ute på vattnet och kör tills det mojnar och först då kommer på att jag glömt filma något. Kan bero på att vinden inte kommer så ofta till Sthlm.

Var det ingen som hade kamera med till Torö eller Åsa?
    Kanske ville alla utnyttja dagen på vattnet istället för på stranden, precis som jag brukar göra tongue.gif

/André

• lars_k

Medlem
    11 juni, 2003 vid 09:15

Hade kameran med till Åsa. Glömde tyvärr ta kort på surfet, hade för bråttom ut i vågorna. Tog lite kort när vi riggade ner, men det är ju inget ni vill se 😛
    Dock stod det någon som fotade oss ute på yttre revet med stativ och allt. Någon som vet vem det var? Eller fotade han mest vågsurfarna?
    Hans bilder vore grymt heta för mej att titta på wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det bilder från the ”Big Day” i går måndag 9/6?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.