Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
-
Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
joeithafish svarade 22 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 79 Svar
-
oj det glömde jag. nu laddar jag upp wakeboard snuttar och någon rippad film (i natt kanske)
-
d va alltså jag med wakeboard filmerna som jag inte lyckades med igår. Ska jag ladda upp typ monsters inc eller nåt? hur mycket plats finns det på servern?
-
Plats har jag gott om, dock är det väl en aning tveksamt hur windsurfingrelaterat monsters inc är? Wakebordfilmer är dock välkommna.
-
Btw, den där kanalen är inte så populär direkt. Bara en kille har varit inne, och han stack direkt igen =) Om det inte blir lite aktivitet tills imorrn lägger jag ner den.
-
Skulle va kul om nån la upp en “riktig” windsurfingfilm… Är det ngn som har nån sån?
-
stämmer password hangloose, kommer fan inte in, skulle vilja dela ut lite…
-
Passwordet sämmer, testa att trycka på följande länk:
[url]ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org[/link]
Det kan också bero på att någon annan på samma nät är inne, har satt en maxgräns på 1user/IP, men det ändrar jag nu.
-
Ingen som är intresserad av IRC-kanalen? #ultimatewindsurfing på dalnet. Försten dit får OP ;-P
-
njae, mirc e ingen favorit, men dc lanske skulle va bättre än ftp? tyvärr så har jag ingen riktig windsurfingfilm, wakeboard filmerna kommer snart…
-
Vill bara meddela att det nu finns en 25 minuter lång vindsurffilm från Adnatura, EuroSport, med bl.a. Dunken och Jensen tillgänglig på FTPn. Inom några timmar kommer där också finnas hela NM-programmet.
-
Servern är för tillfället nere p.g.a. att jag pillar med datorn, kommer igång igen inom nån timme.
-
Skynda…nu har ju alla slitit sig från friidrotten…
Logga in för att svara.