Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 10:53

    oj det glömde jag. nu laddar jag upp wakeboard snuttar och någon rippad film (i natt kanske)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 10:57

    d va alltså jag med wakeboard filmerna som jag inte lyckades med igår. Ska jag ladda upp typ monsters inc eller nåt? hur mycket plats finns det på servern?

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 12:15

    Plats har jag gott om, dock är det väl en aning tveksamt hur windsurfingrelaterat monsters inc är? Wakebordfilmer är dock välkommna.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 12:19

    Btw, den där kanalen är inte så populär direkt. Bara en kille har varit inne, och han stack direkt igen =) Om det inte blir lite aktivitet tills imorrn lägger jag ner den.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 12:31

    Skulle va kul om nån la upp en “riktig” windsurfingfilm… Är det ngn som har nån sån?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 16:04

    stämmer password hangloose, kommer fan inte in, skulle vilja dela ut lite…

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 16:09

    Passwordet sämmer, testa att trycka på följande länk:

    [url]ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org[/link]

    Det kan också bero på att någon annan på samma nät är inne, har satt en maxgräns på 1user/IP, men det ändrar jag nu.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 16:11

    Ingen som är intresserad av IRC-kanalen? #ultimatewindsurfing på dalnet. Försten dit får OP ;-P

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 17:09

    njae, mirc e ingen favorit, men dc lanske skulle va bättre än ftp? tyvärr så har jag ingen riktig windsurfingfilm, wakeboard filmerna kommer snart…

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 18:15

    Vill bara meddela att det nu finns en 25 minuter lång vindsurffilm från Adnatura, EuroSport, med bl.a. Dunken och Jensen tillgänglig på FTPn. Inom några timmar kommer där också finnas hela NM-programmet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 19:04

    tror DC funkar bättre än både mirc å en ftp!

  • jpeter

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 20:30

    Jag har About time, men lösenordet verkar inte funka.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 20:52

    Servern är för tillfället nere p.g.a. att jag pillar med datorn, kommer igång igen inom nån timme.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 21:01

    Skynda…nu har ju alla slitit sig från friidrotten…

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 21:41

    Uppe! Säg till direkt om det inte funkar!

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.