Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
-
Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
joeithafish svarade 22 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 79 Svar
-
“Det gick inte att logga in på ftp-servern med det användarnamn och lösenord du angav.”
Har hållt på så sen jag provade första gången
-
När provade du?? Servern har under dom senaste ~3 timmarna hoppat upp & ner, men ska nu vara uppe “på riktigt”. Annars, vilken klient använder du?
-
är den uppe nu, jag kommer in men får inte upp något innehåll… använder WS_FTP
-
Jag hade samma problem som du när jag testade servern med WS_FTP innan idag… Testa med en annan klient elelr gå in på ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org.
-
Dessutom kan jag ju säga till den som håller på att tramsa sig med att försöka skapa massa kataloger att det nog är ganska lönlöst… Plus att jag har loggar.
-
…och jag har lagt ner IRC-kanalen p.g.a icke-existerande intresse.
-
Ber om ursäkt för allt skit med servern i dag, antar att ni är många som fått era nerladdningar avbrunta. Har varit massa krux när jag försökt köra servern som system service. Nu ska det dock äntligen fungera som det ska, och problemet med att det inte syns några filer är åtgärdat. Godnatt.
-
Kanon!!!
Jag har precis laddan ner NM men det är inget ljud!? Ska det vara så?
Sen så är hastigheten ca 80-200 kbps vilket är rent ohyggligt långsamt, är det normalt??? Jag har BBB så det brukar gå toksnabbt!?
/M -
NM-filmen är med ljud, kan knappast vara ngt med servern/förbindelsen utan snarare något lokalt på din dator. Testa att uppdatera codecsarna. Om du menar 80-200 kb/s så är det onaturligt snabbt, eftersom jag stiter på en 0.5-lina. Har själv aldrig kommit upp i 200 ;-P
-
Fixat. Bilder-katalogen är dock tom =) Vore kul med några fler “riktiga” filmer också, så sätt igång och ladda upp!
-
Jag kan ladda upp, men sen får jag inte flytta på grejorna…
Ursäktar för bilden utan jpg suffixet…
Fler bilder på väg till upploadmappen… -
Tack för dina bilder, har flyttat dom till bilder-mappen nu. Anldeninge till att folk inte kan flytta själva är att man inte ska kunna ladda upp vad som helst (det går inte att ladda ner från upload-mappen).
Logga in för att svara.