Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 21:57

    “Det gick inte att logga in på ftp-servern med det användarnamn och lösenord du angav.”

    Har hållt på så sen jag provade första gången

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 22:04

    När provade du?? Servern har under dom senaste ~3 timmarna hoppat upp & ner, men ska nu vara uppe “på riktigt”. Annars, vilken klient använder du?

  • eriksson

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 22:32

    jag tar gärna imot ett OP!..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 22:56

    är den uppe nu, jag kommer in men får inte upp något innehåll… använder WS_FTP

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 23:08

    Jag hade samma problem som du när jag testade servern med WS_FTP innan idag… Testa med en annan klient elelr gå in på ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 23:09

    Dessutom kan jag ju säga till den som håller på att tramsa sig med att försöka skapa massa kataloger att det nog är ganska lönlöst… Plus att jag har loggar.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 23:11

    …och jag har lagt ner IRC-kanalen p.g.a icke-existerande intresse.

  • tomtenissen

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 23:50

    Ber om ursäkt för allt skit med servern i dag, antar att ni är många som fått era nerladdningar avbrunta. Har varit massa krux när jag försökt köra servern som system service. Nu ska det dock äntligen fungera som det ska, och problemet med att det inte syns några filer är åtgärdat. Godnatt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 14:16

    Kanon!!!
    Jag har precis laddan ner NM men det är inget ljud!? Ska det vara så?
    Sen så är hastigheten ca 80-200 kbps vilket är rent ohyggligt långsamt, är det normalt??? Jag har BBB så det brukar gå toksnabbt!?
    /M

  • tomtenissen

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 14:52

    NM-filmen är med ljud, kan knappast vara ngt med servern/förbindelsen utan snarare något lokalt på din dator. Testa att uppdatera codecsarna. Om du menar 80-200 kb/s så är det onaturligt snabbt, eftersom jag stiter på en 0.5-lina. Har själv aldrig kommit upp i 200 ;-P

  • ola_p

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 15:10

    Kanske vore en ide med en kategori för bilder etc. ?

  • tomtenissen

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 15:33

    Fixat. Bilder-katalogen är dock tom =) Vore kul med några fler “riktiga” filmer också, så sätt igång och ladda upp!

  • ola_p

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 15:52

    Jag kan ladda upp, men sen får jag inte flytta på grejorna…
    Ursäktar för bilden utan jpg suffixet…
    Fler bilder på väg till upploadmappen…

  • tomtenissen

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 16:20

    Tack för dina bilder, har flyttat dom till bilder-mappen nu. Anldeninge till att folk inte kan flytta själva är att man inte ska kunna ladda upp vad som helst (det går inte att ladda ner från upload-mappen).

  • ola_p

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 17:22

    Ok, då fattar jag…

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.