Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
-
Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?
joeithafish svarade 22 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 79 Svar
-
Jag har laddat ner nya DivX och nya codecs för mediespelaren samt bett till Billy Butt men får ändå inget ljud i NM-filmen!?!? Jag måste vara ett nöt och behöver lite hjälp!!!
-
Har du kanske volymen på min? ;-P Nej men jag har ärtligt talat ingen aning, är det andra som har laddat ner NM och har samma problem???
-
Har du kanske volymen på min? ;-P Nej men jag har ärtligt talat ingen aning, är det andra som har laddat ner NM och har samma problem??? Btw, vilken version av WMP har du?
-
7.01.00.3055 har jag. Apropå långsam nedladdning (jag tyckte att det gick segt tidigare) så låg jag på 1.05 Mb/s igår kväll när jag tog hem ett par filmer från DC…
Turbo…som saknar ljud till NM…snyft, snyft… -
Lägger upp en polakow-film nu. Han vet verkligen hur man använder en sån där vindsnurfingsgrejja han… Hoppar och snurrar och håller på. Kolla in sista hööööga dubbla framåt… /D
-
överför filmen från upload katalogen snart då!!!!!!!!!!!!
-
Håller med. Är sugen på att se vad han hittar på den här gången..
-
Ber så mkt om ursäkt för att grejorna ligger kvar i uploadmappen. Har inte varit hemma på ett tag och min VNC-server har tydligen kraschat. Tar en tur hemom imorgon och fixar. Ang. IRC-kanalen så lade jag ner den igen p.g.a icke-existerande intresse. Var ju ingen där.
-
C:a 2 dygn, och under den tiden var det INGEN som gick in.
Btw, borde inte den här tråden flyttas till favoriter, 4 sidor & allt 😉
-
Jag var in där en sväng men då var de bara 1 där,men jag trodde den skulle komma igång sen!…men de gjorde den tydligen inte!…:(
Jo de är jhu lite folk som har skrivit på den här “Tråden” -
tror ni inte att det skulle vara bättre med en DC kanal, där alla surfare kunde gå in… dvs. alla sorters surfare. Kite, Vindsurfing, Vågsurfing mm. på så sätt skulle utbudet bli mkt större!
jag är tyvärr inte så haj på detta men om ngn annan kunde fixa så… eller om man la in lite kite och våg filmer på den redan existerande ftp servern. vad sägs?
-
Nackdelen med en DC-hub är ju att det måste vara andra inne, så t.ex. mitt på dagen skulle det vara DÖTT. Tror vi är för få (surfare) i Sverige för att få ngt sånt att fungera. Kite- och surf-filmer på FTPn är dock välkommet!
-
När jag klickar på filerna blir det FYYYYYYRAAAAANOOOOOLLFYYYYYRAAAAA. Urk.
Logga in för att svara.