Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2002 vid 19:42

Jag har laddat ner nya DivX och nya codecs för mediespelaren samt bett till Billy Butt men får ändå inget ljud i NM-filmen!?!? Jag måste vara ett nöt och behöver lite hjälp!!!

• tomtenissen

Medlem
    10 augusti, 2002 vid 09:10

Har du kanske volymen på min? ;-P Nej men jag har ärtligt talat ingen aning, är det andra som har laddat ner NM och har samma problem???

• tomtenissen

Medlem
    10 augusti, 2002 vid 09:11

Har du kanske volymen på min? ;-P Nej men jag har ärtligt talat ingen aning, är det andra som har laddat ner NM och har samma problem??? Btw, vilken version av WMP har du?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2002 vid 09:50

7.01.00.3055 har jag. Apropå långsam nedladdning (jag tyckte att det gick segt tidigare) så låg jag på 1.05 Mb/s igår kväll när jag tog hem ett par filmer från DC…
    smile.gifTurbo…som saknar ljud till NM…snyft, snyft…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2002 vid 23:27

Lägger upp en polakow-film nu. Han vet verkligen hur man använder en sån där vindsnurfingsgrejja han… Hoppar och snurrar och håller på. Kolla in sista hööööga dubbla framåt… /D

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 11:38

överför filmen från upload katalogen snart då!!!!!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 20:12

Håller med. Är sugen på att se vad han hittar på den här gången..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 20:20

Har nån läggt upp en mIRC-kanal??

• tomtenissen

Medlem
    14 augusti, 2002 vid 14:29

Ber så mkt om ursäkt för att grejorna ligger kvar i uploadmappen. Har inte varit hemma på ett tag och min VNC-server har tydligen kraschat. Tar en tur hemom imorgon och fixar. Ang. IRC-kanalen så lade jag ner den igen p.g.a icke-existerande intresse. Var ju ingen där.

• eriksson

Medlem
    14 augusti, 2002 vid 16:56

Hur länge hade du den uppe?

• tomtenissen

Medlem
    14 augusti, 2002 vid 18:40

C:a 2 dygn, och under den tiden var det INGEN som gick in.

Btw, borde inte den här tråden flyttas till favoriter, 4 sidor & allt 😉

• eriksson

Medlem
    14 augusti, 2002 vid 20:44

Jag var in där en sväng men då var de bara 1 där,men jag trodde den skulle komma igång sen!…men de gjorde den tydligen inte!…:(
    Jo de är jhu lite folk som har skrivit på den här “Tråden” smile.gif

• mons

Medlem
    15 augusti, 2002 vid 11:28

tror ni inte att det skulle vara bättre med en DC kanal, där alla surfare kunde gå in… dvs. alla sorters surfare. Kite, Vindsurfing, Vågsurfing mm. på så sätt skulle utbudet bli mkt större!

jag är tyvärr inte så haj på detta men om ngn annan kunde fixa så… eller om man la in lite kite och våg filmer på den redan existerande ftp servern. vad sägs?

• tomtenissen

Medlem
    15 augusti, 2002 vid 11:32

Nackdelen med en DC-hub är ju att det måste vara andra inne, så t.ex. mitt på dagen skulle det vara DÖTT. Tror vi är för få (surfare) i Sverige för att få ngt sånt att fungera. Kite- och surf-filmer på FTPn är dock välkommet!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2002 vid 11:43

När jag klickar på filerna blir det FYYYYYYRAAAAANOOOOOLLFYYYYYRAAAAA. Urk.

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.