Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Finns det någon som håller kite-kurser i Göteborg?

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 12:43

Ja.

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 13:13

hehe grin.gif grin.gif
    Tydlig och väldigt informativ svar! smile.gif

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 13:35

kolla http://www.kite.nu
    Anders

• kitelife

Member
    23 januari, 2003 at 11:04

Pepps kommer att hålla IKO kurser i det området tror jag… (om han hittar hem från cabarete i tid)

http://www.haboljung.com

• anonym-anvandare

Member
    23 januari, 2003 at 22:01

Jepp! Vi kor kurser i Goteborg, narmare bestamt nere i Asa, soder om Kungsbacka. Svang in pa den inte alls fardiga hemsidan och las lite mer. Enda IKO (International Kiteboarding Organisation)-skolan i Goteborg!

Peps – http://www.toeside.nu

• anonym-anvandare

Member
    24 januari, 2003 at 10:58

Oj vad ni kommer att trycka på att ni är den enda IOK certifierade skolan. Jag tycker att IOK är ett skämt, de är smarta som tjänar pengar på detta, men ni som pröjsat tusenlappar har ni blivit bättre instruktörer? Har kompisar som gått kurs hos IOK utbildad ledare vilket skämt noll pedagogik och ingen struktur i kursen. Men visst det låter bra.

• kitelife

Member
    24 januari, 2003 at 11:13

DU! ta reda på fakta innan du utalar dig i fortsättningen…

Ja vi kommer att pusha på att vi är IKO SJÄLVKLART!!! men kunden väljer ju själv eller hur?

Dessutom är kursen mycket pedagogisk och jag/vi lärde oss mycket! och då menar jag inte att vi blev bättre seglare utan bättre instruktörer…

Du är välkommen att ta en kurs och se skillnaden… jag ska t.o.m ge dig ett bra pris…

• anonym-anvandare

Member
    24 januari, 2003 at 12:57

JÄVLIGT BRA SVARAT PAN!!!! Erbjudande om bra pris på kurs visar att du inte bara har distans till skitsnacket utan att du DESSUTOM kan glömma och erbjuda ngt bättre än skitsnack tillbaka. Kul!

• anonym-anvandare

Member
    24 januari, 2003 at 15:17

Och där gick startskottet för en den stenhårda fajten om kunderna i DRAKSURFARKURS-branschen. I sommar kanske vi får se rena maffia uppgörelser al a Sopranos. Glöm inte i all denna hets, att lära ut vett och etikett samt att ta hänsyn till varandra.

• anonym-anvandare

Member
    24 januari, 2003 at 17:36

Nä men hallo. Vad håller ni på med gott folk? Det är väl bra att de som utbildar oxå går kurser! Inga kurser är onödiga. Även de som känns helt meningslösa kan ju trots alt ge någonting eller hur? Förresten Pan kan jag också få ett bra pris även om jag inte tycker som han? cool.gif
    / youth movement

• nilsson

Member
    24 januari, 2003 at 17:49

Bra Pan utbildade instruktörer behövs alltid!!!

• richi

Member
    26 januari, 2003 at 20:21

Vi tänker köra Sveriges billigaste kurser i Halmstad till våren/sommaren!
    Vi vill inte tjäna pengar på er utan bara få fler kitare på vattnet…

Drar igång runt mars när det börjar bli lite varmare i vattnet!

Gå in på vår hemsida för mer info….

• anonym-anvandare

Member
    26 januari, 2003 at 23:06

Vi kommer köra Sveriges kanske dyraste men bästa kiteskola, självklart IKO certifierad med bästa utrustningen, mest erfarna instruktörerna, kiteutflykter, uthyrning, jetskis, camping, dessutom på Sveriges säkraste kitespot!

• anonym-anvandare

Member
    26 januari, 2003 at 23:48

Din polare maste gatt med nagon oinspirerad instruktor, alla som gatt kursen har nere med John Dodds tycker att de blivit battre instruktorer.

Peps – http://www.toeside.nu

• kitelife

Member
    27 januari, 2003 at 07:33

Hälsa john när han kommer hem igen cool.gif

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Finns det någon som håller kite-kurser i Göteborg?

You must be logged in to create new discussions.