Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns Plug´n play i 2 volymer?

• Finns Plug´n play i 2 volymer?

Publicerad av nikke på 19 november, 2007 vid 22:28

Undrar en sak, finns Plug´n play (Den första filmen) i två olika versioner eller är det bara en film som gäller?

nikke svarade 16 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sebbe

Medlem
    20 november, 2007 vid 08:36

det finns 2 dvd i filmen om det är det du undrar

• aronh

Medlem
    20 november, 2007 vid 14:56

Den första är en dubbel-dvd. Med andra ord man får två för en typ. Sen har det kommit en Plug ‘n play 2 också.

• nikke

Medlem
    20 november, 2007 vid 18:30
    Aronh;429704 wrote:
    Den första är en dubbel-dvd. Med andra ord man får två för en typ. Sen har det kommit en Plug ‘n play 2 också.

Jag har plug´n play 1, den första filmen och jag har då endast en enkelDVD. Släppte de både en enkel – och en dubbelDVD?

Plug´n play 2 har jag beställt, få se om den är lika bra som ettan.

• aronh

Medlem
    23 november, 2007 vid 07:03

Jag är nog bara lite förvirrad. För på denhär sidan kan man ladda ner den men då i två delar själva filmen och andra delen med surf från olika spots i världen. http://www.totalvid.com/Windsurfing-Videos/Plug-N-Play-Volume-1/

• nikke

Medlem
    25 november, 2007 vid 15:30
    Aronh;430187 wrote:
    Jag är nog bara lite förvirrad. För på denhär sidan kan man ladda ner den men då i två delar själva filmen och andra delen med surf från olika spots i världen. http://www.totalvid.com/Windsurfing-Videos/Plug-N-Play-Volume-1/

Då har de samlat allt på en DVD då, för jag har både själva filmen och surf från olika spots i världen på EN DVD.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns Plug´n play i 2 volymer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.