• Publicerad av hildingdude på 8 mars, 2008 vid 00:05

gjorde ett fisheye medans jag kollade på en film nu och de blev hur bra somhelst!
    Ta en leksakskikare och ta de två förminskande linserna, sätt ihop dom (jag använde lite gummisnodds typ +nål & tråd) ta sedan ett glasspaketslock och klipp ut en remsa som är lika bred som linserna är djupa. sätt ditt fisheye framför linsen och gör en fjäder av glasspaketet som håller ögat på plats! skak och blåstestade och de verkar hålla hur bra somhelst!

Peace.

mes svarade 16 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • aronh

Medlem
    8 mars, 2008 vid 12:37

Låter coolt. Har du några exemple på hur det ser ut?

• johanw

Medlem
    25 april, 2008 vid 16:44

shit va sjukt vill me se lite bilder

• jona_than

Medlem
    28 maj, 2008 vid 10:55

Härligt med kreativitet, kunde man kanske få se bild på skapelsen, och även bilder tagna med skapelsen? För att lättare förstå glasspaketsdesignen..:laugh:

• mes

Medlem
    28 maj, 2008 vid 13:29

@hildingdude 450393 wrote:

gjorde ett fisheye medans jag kollade på en film nu och de blev hur bra somhelst!
    Ta en leksakskikare och ta de två förminskande linserna, sätt ihop dom (jag använde lite gummisnodds typ +nål & tråd) ta sedan ett glasspaketslock och klipp ut en remsa som är lika bred som linserna är djupa. sätt ditt fisheye framför linsen och gör en fjäder av glasspaketet som håller ögat på plats! skak och blåstestade och de verkar hålla hur bra somhelst!

Peace.

Sällar mig till de andra: visa något för bövelen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.