• rambo_johnson

Medlem
    27 juni, 2005 vid 22:08

nån som får känslan OLW

• mrmille

Medlem
    27 juni, 2005 vid 22:10

Å ni klagar på folie kites?
    Mohaha,

Lite sexig är den ändå

• rambo_johnson

Medlem
    27 juni, 2005 vid 22:12

Senaste ryktet från cabs säger att Peter har freakat ut BIG TIME, tydligen en DEL prässure från FarbrorBEST att skiten inte håller ihop…

Tydligen hade Jamie Herraz o Ben Mayer raporterat att kiten var ett skämt… snabb men kass lyft, och mindre sexuell OLW look.

• sj0gren

Medlem
    28 juni, 2005 vid 01:05

Hehe ne den var juh inte speciellt snygg smile.gif

• hengo

Medlem
    28 juni, 2005 vid 02:25

fattar inte varför dom gjort dom där kitesen…
    (förutom de extreeeemt stora)

• stellan

Medlem
    28 juni, 2005 vid 07:40

Kommer sälja smör i frankrike

• wipeout

Medlem
    28 juni, 2005 vid 08:06

Finns ju vissa risker med att kita med en sån reflektor… sunblock lär ju vara nödvändigt.

• rambo_johnson

Medlem
    28 juni, 2005 vid 08:20

SHIIIIT, skäbbit du

• skanepaul

Medlem
    28 juni, 2005 vid 08:55

Den ser inte ut så längre. Följ tråden(arna) på kiteforum. En sak verkar det som dem flesta är överrens med och det är att den ska vara väldigt lätt på bommen och grymt snabb! 13 ska kännas som en 9.
    Vi får väl se när produktionskitesen kommer ut, än finns det ju bara prototyper.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2005 vid 17:30

Svar till:

Senaste ryktet från cabs säger att Peter har freakat ut BIG TIME, tydligen en DEL prässure från FarbrorBEST att skiten inte håller ihop…

Tydligen hade Jamie Herraz o Ben Mayer raporterat att kiten var ett skämt… snabb men kass lyft, och mindre sexuell OLW look.

[/ QUOTE ]

vad jag sett av den i cabarete ar den valdigt snabb. inte sett nagon hoppa med den en enda gang dock och de kor inte markbart mindre kites an andra marken.

men varfor har den kasst lyft?

staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2005 vid 20:17

Gääääääsp… sa du något eller fes du…

Svar till:

Den ser inte ut så längre. Följ tråden(arna) på kiteforum. En sak verkar det som dem flesta är överrens med och det är att den ska vara väldigt lätt på bommen och grymt snabb! 13 ska kännas som en 9.
    Vi får väl se när produktionskitesen kommer ut, än finns det ju bara prototyper.

[/ QUOTE ]

• skanepaul

Medlem
    29 juni, 2005 vid 20:34

Fes, hur så?

• skanepaul

Medlem
    29 juni, 2005 vid 20:39

Ooopss nu fes jag igen…

• cortex

Medlem
    29 juni, 2005 vid 20:53

Tja, man kan ju citera dig från Venom-tråden iofs:

>Ja, dem är skitfula! Det är det enda sak jag ska säga i denna diskussion…
    >
    >

>Paul
    >9

Visst är det kul när folk tar upp det som ett argument emot nya grejer de aldrig har provat (och knappt sett). grin.gif

(Sten, glashus, sitta i, kasta… ord som helt plötsligt gjorde sig påminda när jag läste dina svar i denna tråd) grin.gif

BTW, jag trashar inte HF’en på något vis (däremot är Alex S. på Best en jävla fegis som inte vågar stå bakom sin egen hype och ”put his money where his mouth is”).
    Jag är klart sugen på att få testa en HF och bilda mig en egen uppfattning. Vem vet, den kanske t.o.m spöar upp Speed’en som min favvo kite?

/Kaj(Tech)

• skanepaul

Medlem
    29 juni, 2005 vid 21:04

Ja dem är skitfula riktigt jävla skitfula!!! tongue.gif Mest på grund av sin form ej något annat, foilsen då alltså. Jag var noga med att tillägga att det var det enda jag skulle ”tillföra” den diskussionen! wink.gif

Hellfishen ser ju skitgrym ut btw…

Jag prisar inte denna kite för jag vet inget om den eftersom jag inte testat den. Men tycker det är på tiden att materialet ändras på kitesen. Det är därför jag gjort några inlägg här angående HF, men som jag sagt HELA tiden så får vi se när produktions HF:arna kommer ut och folk får dem i sina händer. Det är förresten en produktions HF på bilden ovan.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.