Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck 20/12
-
Fiskebäck 20/12
Publicerad av pure på 19 december, 2008 vid 20:03Tänkte surfa imorrn men hoppar helst inte i själv. Är det nån annan som skall ut imorrn i fiskebäck och i så fall vilken tid? Förmiddagen ser ju ut att bjuda på lagom vind och eftermiddagen blir ju en aning starkare 😉
pure svarade 16 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Vi har redan 3 kombatanter redo. Så det är bara att möta upp.
-
Vilken tid ska vi köra då? Jag måste fixa lite julklappar på morgonen men sen är jag redo…
-
Mitt tips är att köra morgonsession, på eftermiddan får du köra 2.2 änna.
-
@Johan_GBG 521954 wrote:
Mitt tips är att köra morgonsession, på eftermiddan får du köra 2.2 änna.
Jepp. Kommer bli tidigt session då jag har 4.1 som minst. Har sagt i flera år att jag måste skaffa mindre. Kanske dags nu……
-
Jag ska köra så tidigt som möhjligt. Hoppas på att vakna 7 och va nere 8. Blir finfint med 4.7 åjåjåj…
-
@surfmeister 521957 wrote:
Jepp. Kommer bli tidigt session då jag har 4.1 som minst. Har sagt i flera år att jag måste skaffa mindre. Kanske dags nu……
Ser lite byigt ut i vbg, men ska bli najs å avsluta med innan jul :tongue:
-
väldigt najs idag i fiskebäck.. mest 4.7 för min del ibörjan sen blev det för stort och sen blev det premiärsurf på 3.7:an.
”Stormen” kom inte igång för än närmare 13:00 o efter. Så det va nog ett smart drag o köra på förmiddagen med lagom vind och ökande prognos. -
Jag va sist ur vattnet, så när kameran kom fram så var den ingen kvar som surfade. Istället blev några bilder på hur det såg ut i fiskebäck idag.
-
Förresten, stort tack till er som la ned så mycket tid på klubbhuset. Det är helt underbart att kunna hoppa upp ur vattnet o sen in o spola varmt vatten i våtdräkten och sen hoppa i igen o vara varm även fast det är 20e december. Det underlättar verkligen vinter surf när man har ett så bra klubbhus så nära vattnet.
Logga in för att svara.