Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fiskebäck 20/8 före jobbet

• Knatte

Gäst
    16 augusti, 2009 vid 20:00
    glader;567299 wrote:
    Satsar på att vara på vattnet senast 06:00 och köra ca 2 timmar. Hoppas vi blir fler.

Du menar väl måndagen den 17:e ?? Eller är du ute i väldigt god tid?

• glader

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 03:10

He he, japp. Åker nu. Ser fint ut

• lundvall

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 06:40
    glader;567407 wrote:
    He he, japp. Åker nu. Ser fint ut

Hur blev det då?

• glader

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 07:15

Absolut underbart. Började ju för litet igår och tänkte inte göra om det misstaget. Slängde på 7.8an. Det var dock en aning stort och jag åkte därför mest i Shitbay. Platt och fin vind vind. Fick 32.5 på displayen på bästa repan och ett gäng repor runt 31 vilket jag är extremt nöjd med för att vara långsamma jag, 7.8a, Manta 68a och 36-fena.

• lundvall

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 07:17

Det lät inte så tokigt faktiskt, hoppas det blir ordentligt med vind en morgon för då får du sällskap!

• glader

Medlem
    17 augusti, 2009 vid 16:45

Jag kör imorgon igen om prognosen håller i sig. Samma tid, samma plats.

• lundvall

Medlem
    18 augusti, 2009 vid 06:37

Hur gick det idag då? Var sjukt sugen på att hänga på igår kväll när jag läste det men jag lyckades ej besega John Blund dessvärre i morse.

• glader

Medlem
    18 augusti, 2009 vid 08:31

Unnderbart idag också. Lite mindre vind än igår men också plattare i öppna bukten. Fantastiska långa fina repor. 7.8a, planing 100% av tiden och ett antal fina byar. Du får skaffa en aggresivare väckarklocka!

• lundvall

Medlem
    18 augusti, 2009 vid 08:51

Jo jag kanske får fixa det, fick i alla fall kört igår kväll 2h med 7.3 och hyper plande kanske 90% av tiden var lite i underkant men funkade mycket bra!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fiskebäck 20/8 före jobbet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.