• emil_h

Medlem
    13 juni, 2009 vid 17:39

Snygga bilder som vanligt Fredrik!

• hakman

Medlem
    13 juni, 2009 vid 17:56

Det e inte möjligen så att du skulle kunna skicka alla bilderna på mig Freddan? Hade vart fint att ha i stort format. Jag misstänker att du hade ett par till som var rätt feta, om jag inte har fel.

Erikhakman@gmail.com

Grym dag förövrigt.

• fj69

Medlem
    13 juni, 2009 vid 18:09

Tack skall ni ha! Flakman, det ligger mycket i datorn nu och jag jag brukar rensa hårt, kan ju inte skicka över rubbet för påseende (- du måste vara galen? haha), men pma mig om vad du vill ha, stl, sekvenser eller enstaka så fixar vi det innan den stora deleten!

F

• fj69

Medlem
    14 juni, 2009 vid 10:45

Segling i fisken idag igen för somliga, drog förbi på väg till stan med kameran, bilder finns i ikväll för den intresserade datasurfaren..på ovan länk,

Fredrik

• fj69

Medlem
    14 juni, 2009 vid 16:07

Ja denna kan jag teasa med osså;

• kelso

Medlem
    15 juni, 2009 vid 11:06

🙂 stajlen. Kul med bilder! Tackar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.