Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fiskebäck – Bra eller Anus
-
Fiskebäck – Bra eller Anus
Publicerad av _bodhi_ på 24 januari, 2006 vid 09:21Funkar det att köra i på grönområdet? Tänkte dra ut i eftermiddag och repa brädan lite.
svinet svarade 19 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
_Bodhi_ wrote:Funkar det att köra i på grönområdet? Tänkte dra ut i eftermiddag och repa brädan lite.
Det funkar nog att repa brädan.
Nä, jag tyckte det var patetiskt när jag var där å kika. Fast allting är ju relativt, beror på hur desperat du är…nic
-
nic wrote:Det funkar nog att repa brädan.
Nä, jag tyckte det var patetiskt när jag var där å kika. Fast allting är ju relativt, beror på hur desperat du är…nic
Kan säga att ja var där igår med min gamla bräda. Byigt men helt ok. Hade hyfsat drag på 9an. Skall ev dit idag o köra med 12an.
lite gräs i dagen men inga stenar som jag såg.
Skall ngn med? -
nic wrote:beror på hur desperat du är…
nic
Ganska rejält…
Åker ut och testar
-
_Bodhi_ wrote:Ganska rejält…
Åker ut och testar
hur va det idag? -
Svinet wrote:hur va det idag?
Körde 2 timmar ute på torslanda golfabana idag. Sjukt trevligt! Hade full phung i 16, solsken och ett helt fält med orörd snö…
-
Om ni kör där ute, låt pinnarna som står i backen stå kvar. Jag fick en utskällning för att några ”fallskärmsflygare” i helgen hade ryckt pinnarna…
-
_Bodhi_ wrote:Om ni kör där ute, låt pinnarna som står i backen stå kvar. Jag fick en utskällning för att några ”fallskärmsflygare” i helgen hade ryckt pinnarna…
låter ju som det varit bra!
Hur ser det ut i mörrn?
Logga in för att svara.