Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fiskebäck eller askimsviken?

• jester

Medlem
    31 mars, 2006 vid 07:10

Nästan all snö borta nu i götet. Gött! Har skickat en spanare som skall svänga förbi TT idag…

• pakke

Medlem
    31 mars, 2006 vid 07:18
    Ian wrote:
    jäjää, tycker i alla fal jag… och jag slår hårdare än vad du gör…. för övrigt bråkar vi vindsurfare alldeles för lite. kolla bara på filmerna frå hawaii och andra paddelsurfställen, där pucklar de på varandra duktigt. vi har ju dessutom olika spännande tillhyggen att använda oss av såsom mastförlängare och fenor. ja det är dags att börja utnyttja materialets fulla potential, sedärja, så har man löst stiltjeprobleme också, tjo!

Låter spännande kanske vi kan spraya locals only överallt o hänga ut taggtråd som dom gör i baywatch fräkt! pluss att nästa vinter behöver man inte sitta o få prylfrossa utan man kan slåss istället vilken snille blixt!!

• kelso

Medlem
    31 mars, 2006 vid 08:27

Tja
    Ja snart går Fiskebäck av. Alltid kul med fler folk på vattnet. Kom dit och rocka!

• jalla

Medlem
    31 mars, 2006 vid 09:47

Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!

• jester

Medlem
    31 mars, 2006 vid 11:03

Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!

Väntar fortfarande på rapport från min spanare…

• kris

Medlem
    1 april, 2006 vid 10:34

Jag hade vägarna förbi i f.m och kan meddela att isen ligger kvar.
    Hela vägen över till Onsala och en bra bit utanför ön..
    Vet inte hur tjock den är, hade ingen lust att klafsa ut och kolla *förlåt*,
    men den ser tunn ut! (=desperat kommentar)

Hamngubbarna var där och knackade sönder isen i hamnbassängen med en grävskopa.
    Kan man muta dem att ordna fram en isbrytare till viken tro..? 🙂

• basse

Medlem
    3 april, 2006 vid 09:36

Jahopp…. får bli Askim till att börja med då!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fiskebäck eller askimsviken?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.