Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › fiskebäck eller askimsviken?
-
Nästan all snö borta nu i götet. Gött! Har skickat en spanare som skall svänga förbi TT idag…
-
Ian wrote:jäjää, tycker i alla fal jag… och jag slår hårdare än vad du gör…. för övrigt bråkar vi vindsurfare alldeles för lite. kolla bara på filmerna frå hawaii och andra paddelsurfställen, där pucklar de på varandra duktigt. vi har ju dessutom olika spännande tillhyggen att använda oss av såsom mastförlängare och fenor. ja det är dags att börja utnyttja materialets fulla potential, sedärja, så har man löst stiltjeprobleme också, tjo!
Låter spännande kanske vi kan spraya locals only överallt o hänga ut taggtråd som dom gör i baywatch fräkt! pluss att nästa vinter behöver man inte sitta o få prylfrossa utan man kan slåss istället vilken snille blixt!!
-
Tja
Ja snart går Fiskebäck av. Alltid kul med fler folk på vattnet. Kom dit och rocka! -
Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!
-
Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!
Väntar fortfarande på rapport från min spanare…
-
Jag hade vägarna förbi i f.m och kan meddela att isen ligger kvar.
Hela vägen över till Onsala och en bra bit utanför ön..
Vet inte hur tjock den är, hade ingen lust att klafsa ut och kolla *förlåt*,
men den ser tunn ut! (=desperat kommentar)Hamngubbarna var där och knackade sönder isen i hamnbassängen med en grävskopa.
Kan man muta dem att ordna fram en isbrytare till viken tro..? 🙂
Logga in för att svara.