Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck gbg, sydlig vind?

• glader

Medlem
    30 augusti, 2012 vid 07:44

Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)

Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.

• mes

Medlem
    30 augusti, 2012 vid 19:35
    glader;696917 wrote:
    Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)

Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.

Jag startade i viken och körde ut där tre andra var, Jalla skäggis och en junior? Jag kom inte ut förrän 19.40…vågen jag fick var überkalas men det var bara en 🙂 Lite mer ost i vinden och starkare så lär det vara kanon. Väldigt grunt dock…:) Jag körde blått/silver/svart Severne segel. Ska nog testa SUPen där någon gång.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck gbg, sydlig vind?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.