Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck gbg, sydlig vind?
-
Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)
Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.
-
glader;696917 wrote:Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)
Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.
Jag startade i viken och körde ut där tre andra var, Jalla skäggis och en junior? Jag kom inte ut förrän 19.40…vågen jag fick var überkalas men det var bara en 🙂 Lite mer ost i vinden och starkare så lär det vara kanon. Väldigt grunt dock…:) Jag körde blått/silver/svart Severne segel. Ska nog testa SUPen där någon gång.
Logga in för att svara.