Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck i gryningen 11/4
-
Fiskebäck i gryningen 11/4
Publicerad av fredrik-ygge på 10 april, 2007 vid 20:41Ser rätt hoppfullt ut om vind imorgon bitti. Tar en surf före jobbet. Går ut så fort det ljusnar, strax före 6.
Var ensam ute i morse. Gött att ha hela riggdäcket för sig själv, men roligare med sällskap. Häng på imorgon! Finns inga ursäkter. Ni kan vara på jobbet kl 8!
hakman svarade 18 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Perfekta förhållanden. Solsken, 12-13 m/s. Ensam i Fiskebäck idag igen. Stackars alla som inte ens hinner klämma in en timma före jobbet ….
-
Stackars dig som måste gå upp å stress surfa en timme innan jobbet när det finns oss som kan sova länge å sen sticka ut å surfa hela dan hur länge som helst!!!
(-:
-
Låter gott Fredrik.
jag hade funderingar men orkade inte ur sängen!
/J
-
@Johan_GBG 375646 wrote:
Låter gott Fredrik.
jag hade funderingar men orkade inte ur sängen!
/J
Bu Johan!
Ringer dig nästa gång 05:20 :cool2:
Hank: Lyxlirare!!! Vinden ökade förstås som vanligt när jag packade ihop så du får kanske bätter surf dessutom! Men grymt nöjd och glad ändå med det jag fick.
-
Jag jobbar kväll!!
Visst du hade rätt grymt tryck i 6.7:an och fanatic slalom 80!
sen tvärdog det vid två. Men tre episka slalom timmar blev det!
Nu har ont i handflatorna och värk i armarna…..Men jag måste jobba till 22.00 ikväll. -
@Hankloose 375701 wrote:
Men jag måste jobba till 22.00 ikväll.
Försök inte få medlidande! Då är det ju mörkt och ingen vind kvar!!!
Gött att höra att du fick en fin dag.
-
ja d va ju rätt fett idag! mamma fick nåra fina bilder med bl a nickes dubbel spockar!!
-
@Hankloose 375701 wrote:
Jag jobbar kväll!!
Visst du hade rätt grymt tryck i 6.7:an och fanatic slalom 80!
sen tvärdog det vid två. Men tre episka slalom timmar blev det!
Nu har ont i handflatorna och värk i armarna…..Men jag måste jobba till 22.00 ikväll.Jag körde 5.8 och sen lite 4.7 fram till 17! nu har jag jobbat klart för idag också…
-
Det var fett på kvällen också, när alla stack bara för att ett litet vindhål dök upp. Åjåjåj vilket drag!
Logga in för att svara.