Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck imorgon?
-
Fiskebäck imorgon?
Publicerad av fredrik-ygge på 16 april, 2006 vid 08:28Någon som kommer att surfa i Fiskebäck (eller annat ställe i Södra Gbg) imorgon bitti / f.m.?
(Lovade i ett svagt ögonblick min fru att surfa själv vid rådande vattentemperatur.)
dixon svarade 18 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Har förhoppningar om premiärturen i morgon om man inte får en chock av att sticka ner stortån… vet inte vart dock på SV-V? Var är egentligen bäst? Fiskebäck är så bökigt djupt vid rådande vatentemperatur…
-
Tja!
Jag åker nog till tollenäs precis söder om stenungsund… rätt långgrunt.
Ser ritkgit fint ut på dmi…./Jonas
-
Björlandakile/fågeludden funkar väl bra på väst, och det finns alltid nån annan surfare där iallafall jag.
Andreas
-
Det ser på dmi som att det kommer vara sv… isåfall är askim bättre än björlanda…
Men jag drar nog till tollenäs… brukar vara fint på sv…
-
Nån som kör Torkels?
Behöver en midjesele finns det någon som kan fixa det annandagpåsk i Gbg…fasen -
Jag och mangans kommer köra i fiskebäck imorgon vi gjorde vårat premiär surf i fredags där ute och det var helt okej med vatten temperaturen, ska tilläggas att det var X antal fler där oh körde också. Så kom dit ut.
-
Knatte
Gäst16 april, 2006 vid 21:08Charl8 wrote:Har förhoppningar om premiärturen i morgon om man inte får en chock av att sticka ner stortån… vet inte vart dock på SV-V? Var är egentligen bäst? Fiskebäck är så bökigt djupt vid rådande vatentemperatur…Du måste nog ha ordentligt med gummi på stortån, så bör det gå bra :smirk:
-
Swe227 wrote:Nån som kör Torkels?
Behöver en midjesele finns det någon som kan fixa det annandagpåsk i Gbg…fasenJag och longear är på i Torkels om det blir nåt av vinden, verkar lite pissigt just nu på DMI… Har tyvärr ingen midjesele dock…
-
Var just ner på riggdäck i Fiskebäck. Man blåser inte bort.
Går kanske med 7.5m just nu, men det verkar öka enligt Onsala och DMI predikterar peak vid 11. Åker nog ner och riggar efter frukost.
-
Lutar åt premiär för mig idag, björlanda. Nån som varit ute redan? DMI ser ju som sagt skapligt ut.
-
Knatte
Gäst17 april, 2006 vid 20:10Var de många som gjorde premiär i GBG-trakten idag ??:laugh:
-
Skönt att se att det dragit igång hemma!! Om en vecka kommer vi ju hem och hänger på ut och fryser i en massa gummi!! 😀
Logga in för att svara.