Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck imorgon i gryningen
-
Fiskebäck imorgon i gryningen
Publicerad av fredrik-ygge på 6 november, 2006 vid 12:06Tänkte ta ett kort pass före jobbet, typ 7 – halv 9, i Fiskebäck. Någon mer som kommer att vara där?
hakman svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Det va kvällen idag som gällde! Säkert tryck i 4.7 (vet inte riktigt, men jag var som vanligt helt överriggad med 5.2). Perfekt shitbay med fina ramper och platt vid stranden. Och just det, en sak till: det var fullt månsken! Cleant!
-
Du är för skön med dina mörkerseglingar! Det var ju en annan tråd på G för ett tag sedan om mörkertvälingar. Den som tyckte det var coolt skulle se Hak utan fegbelysning.
-
jee. Jag låg och körde genom farleden igår, och det kom faktiskt ett par båtar med tända lanternor från ingenstans mitt i mörkret. De lär inte ha sett mig, eftersom jag nästan inte ens såg dem. En sak som är säkert är att de inte höll 5-knops gränsen, med tanke på att de drog riktiga monstersvall. Jag vill bara avsluta med ett litet råd som jag höll på att få ta den hårda vägen igår: Ladda aldrig ikrokade hopp på vågor du inte ser…
Förövrigt borde vi köra en mörkertävling i Shitbay frammåt våren.
-
låter fett .. synd att d e mörkt när man slutar skolan då!!
hur går det med vulcanen erik??
det blir sönder fett i shitbay lördag o söndag!!
ja e på mörkertävling:D
Logga in för att svara.