-
Fiskebäck måndag?
Någon som tänker bege sig till Fbäck imorgon måndag? Jag är väldigt sugen, men jag vill gärna ha lite folk omkring mig. Jag tänker antingen tidig morgon eller på eftermiddagen!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck måndag?
Någon som tänker bege sig till Fbäck imorgon måndag? Jag är väldigt sugen, men jag vill gärna ha lite folk omkring mig. Jag tänker antingen tidig morgon eller på eftermiddagen!
Har funderingar på o dra ut. Har fått riktigt on i axeln efter en hel helg av målande men om det känns bättre imorrn så kanske .. funkar fiskebäck på syd-sydost?
@pure 417513 wrote:
funkar fiskebäck på syd-sydost?
Inte lysande. Fina vinden kommer först en bit ut. Pajar någonting där är det långt till land i lä. Lite lurigt nu när det börjar bli kallare.
Hur blir vinden lite närmare land då? Inte alls, allmänt kass eller bara svagare? (Undrar vi som inte vill ha jättemycketvind med vårt stora segel.)
Oftast byig. Inne i Shitbay skymmer ön i lovart. Norr om riggdäck lyfter det ofta över berget i lä. Bästa ”nära land” är nog just söder om riggdäck. Säger inte värdelöst, säger bara klart sämre än i de fina riktningarna.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar