Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck NU!!!!
-
Fiskebäck NU!!!!
Publicerad av callep på 6 oktober, 2009 vid 14:094,2 och rak syd!! Snorplatt bakom öarna e d nu! Komsi komsi!
rickard_nr1 svarade 15 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Är fast utan någon som kan ta hand om barnen… Annars!
*buhuuu!*
-
Det är när man har flyttat tillbaka till kusten som man verkligen får lida när man ser på träden och hör hur det tjuter i fönstrena, hur mycket bra surf man missar.
Ahhhrgh, mår inte bra av sånt här. -
Fast jag blev lite gladare när jag såg det här för i morgon.
En liten tröst, fast det blir inte så platt som det är nu… -
Faaaak!!!
Det var galet tryck i 4.0 och de fetaste shakaladdningarna som skådats. Nikke matade på som vanligt med sina killers och en å annan switch-grej jag inte kan namnet på men Rambo stod ut mest med kliiina delejds och 3 meters shakas….. försök alltså. 😉Kul att ni laddar på som galningar där ute gubbs!
-
What Rambo I fisken igen ,, fan att man jobba sent och är sjuk.. Snörvel “”
-
Basse;581644 wrote:Faaaak!!!
Det var galet tryck i 4.0 och de fetaste shakaladdningarna som skådats. Nikke matade på som vanligt med sina killers och en å annan switch-grej jag inte kan namnet på men Rambo stod ut mest med kliiina delejds och 3 meters shakas….. försök alltså. 😉Kul att ni laddar på som galningar där ute gubbs!
Hela Fisken var helt galen igår, gött med ladd vilket håll man än färdades i, å Basse du stod för ett par mustiga shakas själv..försök alltså 😉 duude!! du gav bakslag ett namn på den ena, respekt! :cool2:
Det var riktigt kul segling igår!!
Bertfjärt: Rambo erkänner att fisken kan ha sina ljusa sidor:wink:
KOM TILL BEERIS IDAG TJOCKIS!!!!!!!!!!! så laddar vi shakas!!!
-
:Dhehe. Fett var det! Kul att du dök upp Rambo. Shakan börjar se bra ut
-
Det blåser pung idag med! Inte lika platt dock.. Kom ner vettja!
-
Jepp, det var gött!
Rätt byigt innan det blev mörkt dock! Bytte mellan 4.0 och 5.0 en 3-4 gånger, men det gick smidigt!
Vad konstigt vattnet smakar i shitbay förresten, vad är det för någe? Eller vill man inte veta det?Niclas
-
hakuna;582062 wrote:Vad konstigt vattnet smakar i shitbay förresten, vad är det för någe? Eller vill man inte veta det?
Niclas
Shitbay? 😉
-
Quote:Jepp, det var gött!
Rätt byigt innan det blev mörkt dock! Bytte mellan 4.0 och 5.0 en 3-4 gånger, men det gick smidigt!
Vad konstigt vattnet smakar i shitbay förresten, vad är det för någe? Eller vill man inte veta det?
Niclas
Ja, namnet talar väl för sig själv
Logga in för att svara.