Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskenn ida!!

• Fiskenn ida!!

Publicerad av niklas_s på 30 december, 2006 vid 10:12

Ja, lill-calle å kelso kör fiskebäck lite senare ida, vid 1 halv 2 kanske.. när de vridit upp lite på syd å slutat regna =) lär ju gå av asså..

tdk svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kelso

Medlem
    30 december, 2006 vid 17:21

Fett surf blev det;) men rätt kallt.. skönt att vi drar till SA nästa helg:) moouhhhaha

• tdk

Medlem
    31 december, 2006 vid 00:46

@Kelso 356655 wrote:

Fett surf blev det;) men rätt kallt.. skönt att vi drar till SA nästa helg:) moouhhhaha

Kelso, du SUUUGER!

• kelso

Medlem
    31 december, 2006 vid 08:16

😀 hehe gillar dej me…hehe. Har du fått brännt en skiva med lifestyle foton från Margarita? Hade varit grymt om jag kunde få den på filmvisningen på fredag!!
    Björlanda i veckan?

• tdk

Medlem
    31 december, 2006 vid 08:20

Hm, ska jag vara ärlig, så har jag inte tänkt på det.. Skivan alltså! Men klart att jag kirrar det vettu!!! Tror inte att du ser mig i björlanda denna veckan heller.. 🙁 Jobbar messt hela tiden.. Det har varigt en dålig säsong för mig i år.. MEN nästa år så jäklar!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA