• schnitzler

Medlem
    9 november, 2008 vid 19:01

jag körde brevik. SÄMST

• bjornen

Medlem
    9 november, 2008 vid 19:40

Jag körde Dalarö med 8,5 och fick plana två gånger :tongue:

//Björn

• stefanlindmark

Medlem
    9 november, 2008 vid 20:50
    schnitzler;514679 wrote:
    jag körde brevik. SÄMST

Var det före eller efter 16.00 du åkte?

Före dess var det trist vid Österskär med 95% kluck-kluck, men sedan efter fyra slog det om tvärt från en minut till nästa och började blåsa rejält. Hade redan gett upp och var på väg in men vände och trotsade mörkret en stund med fullt drag. Bojar blir plötsligt ganska spännande i mörker.

Nästa gång åker en vit sån här med ut så man syns. Ser man ut som Dipsy om man sätter den på hjälmen? 🙂

560004.jpg
    http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=560004

• schnitzler

Medlem
    9 november, 2008 vid 20:54
    stefanlindmark;514710 wrote:
    Var det före eller efter 16.00 du åkte?

Före dess var det trist vid Österskär med 95% kluck-kluck, men sedan efter fyra slog det om tvärt från en minut till nästa och började blåsa rejält. Hade redan gett upp och var på väg in men vände och trotsade mörkret en stund med fullt drag. Bojar blir plötsligt ganska spännande i mörker.

Nästa gång åker en vit sån här med ut så man syns. Ser man ut som Dipsy om man sätter den på hjälmen? 🙂

560004.jpg
    http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=560004

Kom dit runt 13, blåste ingenting. Tänkte att jag kunde vänta in vinden och precis innan jag har riggat klart började det blåsa ganska rejält. och det vanliga, när jag kom ut på vattnet avtog vinden. gick in igen kl 3.
    100% gupp

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.