Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna 9/11
-
Jag körde Dalarö med 8,5 och fick plana två gånger :tongue:
//Björn
-
schnitzler;514679 wrote:jag körde brevik. SÄMST
Var det före eller efter 16.00 du åkte?
Före dess var det trist vid Österskär med 95% kluck-kluck, men sedan efter fyra slog det om tvärt från en minut till nästa och började blåsa rejält. Hade redan gett upp och var på väg in men vände och trotsade mörkret en stund med fullt drag. Bojar blir plötsligt ganska spännande i mörker.
Nästa gång åker en vit sån här med ut så man syns. Ser man ut som Dipsy om man sätter den på hjälmen? 🙂
-
stefanlindmark;514710 wrote:Var det före eller efter 16.00 du åkte?
Före dess var det trist vid Österskär med 95% kluck-kluck, men sedan efter fyra slog det om tvärt från en minut till nästa och började blåsa rejält. Hade redan gett upp och var på väg in men vände och trotsade mörkret en stund med fullt drag. Bojar blir plötsligt ganska spännande i mörker.
Nästa gång åker en vit sån här med ut så man syns. Ser man ut som Dipsy om man sätter den på hjälmen? 🙂
Kom dit runt 13, blåste ingenting. Tänkte att jag kunde vänta in vinden och precis innan jag har riggat klart började det blåsa ganska rejält. och det vanliga, när jag kom ut på vattnet avtog vinden. gick in igen kl 3.
100% gupp
Logga in för att svara.