Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna eller Erstaviken idag?

• joeithafish

Member
    20 maj, 2002 at 08:55

Jag tänker dra till erstan och sätta mig o vänta på vind. jag kan tänka mig att fituna är bättre om prognoserna stämmer, sydlig grundvind såg det ut som på SMHI.

• anonym-anvandare

Member
    20 maj, 2002 at 10:33

Ringde just Landsort, där va det runt 9m/s ca 220 grader.
    Funkar Fituna på så mycket väst????
    Sitter nu på jobbet, men tänker snart dra dit.
    È det några fler som é sugna?
    Pär

• joeithafish

Member
    20 maj, 2002 at 16:57

Kom just hem från erstan, byigt och lite obestämbar riktning men det var nog mest sydligt. Tre st. på erstan, två från klubben (solsidan) en var jag. Hur var det på andra håll? lika byigt eller är det erstan det är fel på?

• getwet

Member
    20 maj, 2002 at 17:22

En riktigt bra dag på Fituna med jämn och fin vind. Seglades där även igår på sjöbris.
    Tror att det var ca 35-40 surfare idag.

• anonym-anvandare

Member
    20 maj, 2002 at 19:14

Har aldrig sett så många bilar nere vid Fituna som idag.
    Blåste bra, de flesta seglade 5,3-6m.
    Jag som trodde det skulle bli en vecka utan surf, men den började bra.

• pete

Member
    21 maj, 2002 at 10:15

Det var ju syd-sydvästligt; då funkar inte Erstaviken. Vi var några vid Askfatshamnen på Dalarö, det blåste riktigt bra. Rejält överriggad med 7.4, optimala segel var väl 5.5-6.5.

• getwet

Member
    21 maj, 2002 at 19:06

Kan meddela att Fituna smällde på fint idag igen……

• anonym-anvandare

Member
    21 maj, 2002 at 19:53

Halloj!
    Har alldrig åkt till fituna men det verkar som ett shysst ställe me massiv bris… Vore kul att köra på ett ställe med fler än 10 pers… har ni nåt bra tips på vägbeskrivning? om ja fattat rätt så e det bara syd som gäller, el? hadt

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna eller Erstaviken idag?

You must be logged in to create new discussions.