-
Fituna fredag morgon?
Jag tänkte ta ett morgonsurf innan jobbet (vi pratar 07.00 el. motsv.), någon som möter upp? Det är ju alltid goare om man är flera…
/D
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna fredag morgon?
Jag tänkte ta ett morgonsurf innan jobbet (vi pratar 07.00 el. motsv.), någon som möter upp? Det är ju alltid goare om man är flera…
/D
Jag och Thomas kommer försöka köra Fituna eller Björkvik imorrn.. Vi satsar på att vara där vid 10 halv11..
Hör av dig på 0708-550326 när du kommer dit, så kan jag få en rapport..
Hoppas vi ses!
efter rapport att ”det blåste bra” en bit norr om torö drar jag ut dit nu.
synd att surfnet inte funkar en sån här dag, så slipper fler åka ut om det inte blir nåt….
Rapport från morgonsurfet på Fituna: Bra vid åtta, sedan mojnande men när jag stack vid 10.30 tror jag det började dra på igen. jag körde 6.8 i två timmar, det blev en del plöjande men rätt många goa repor fick man i alla fall.
Surfnet funkar fint för mig, har fått fem (?) sms idag, och sickat ett själv.
Finns det vind kvar ikväll månne? Hoppas på det.. /D
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna fredag morgon?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.