Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon 27/9 ?

• argulander

Medlem
    27 september, 2006 vid 04:17

Fortfarande hygglig prognos, ska ju bli riktigt fint väder. Är ju ledig och sticker nog dit på chans fram emot 12-tiden. Bara stora grejor. Klas

• getwet

Medlem
    27 september, 2006 vid 05:04

Tyvärr Klas, jag är för ovanlighetens skull fast förankrad i den vidrigaste av ställen, Sthlms innerstad.

• imported_macts

Medlem
    27 september, 2006 vid 06:44
    getwet wrote:
    Tyvärr Klas, jag är för ovanlighetens skull fast förankrad i den vidrigaste av ställen, Sthlms innerstad.

Arghh, Micke, vad gör du i denna djävulens boning?????

• henryk

Medlem
    27 september, 2006 vid 09:15

Det går ett och annat gäss därnere enligt rapport jag fått. 9,8 ligger i bilen så det blir långlunch från jobbet. Sitter och ladder med jättelatte och glass nu…

• brutus

Medlem
    27 september, 2006 vid 09:58

Det ser inget vidare ut på prognoserna tycker jag, 7.2 som störst lär jag inte komma någon vart med…
    fanfanfanfanfan var e höstvindarna???

• henryk

Medlem
    27 september, 2006 vid 13:56

Tillbaks i årsta från långlunchen, planade i nästa hela tiden med 9,8. Som tur e upptäckte Johan ett stort hål mitt på brädans undersida när jag gick iland, vilket gav mig en bra orsak att skynda tillbaks till kontoret. Hann inte stanna vid biltema och köpa epoxi. Känns rätt effektivt, stack vid 12, var på vattnet vid 13 ?, seglade till 14:30 och var tillbaks på kontoret vid 15:30, lagom för en sen fika! (Frågan är om nån märkte att jag var borta) Nu lägger jag inspiron åt sidan och väntar på höststormarna som kommer snart!?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon 27/9 ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.