-
Fituna i morgon?
Hej några som tänker chansa på den berömda brisen imorgon….
Nicklas som blivande far borde du ta alla chanser, själv ska jag se om min fantastiska fru kan hålla ställningar ett tag längre.Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna i morgon?
Hej några som tänker chansa på den berömda brisen imorgon….
Nicklas som blivande far borde du ta alla chanser, själv ska jag se om min fantastiska fru kan hålla ställningar ett tag längre.
Jag tänker nog göra ett försök om det verkara ok imorgon /Martin
…försöker komma ut mellan 15-16.00.
Finns på 0733545700 så skicka gärna en rapport om du kommer ut tidigare.
/P
Jag provar också idag, försöker vara där 15-15.30. windguru tror lite lite mer på Dalarö (7 vs 6 m/s) men låter i gamla trådar som att Fituna har större chans till bris… eller någon som tror mer på Dalarö idag?
/Lars
svårt att säga när man inte kan va på båda ställerna samtidigt
dalarö bjuder väl på lite bris det me
ni får åka till varsitt ställe o ringa tillvaran o sen rapportera här vad ni såg
själv ska jag åka till dagis o plocka ut ungarna
Drar till Farstanäs… Någon annan som är på? Slå en pling på 073-801 02 32
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna i morgon?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.