Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon fredag 6/10

• Fituna i morgon fredag 6/10

Publicerad av argulander på 5 oktober, 2006 vid 17:47

Man börjar ju bli lite surfabstinent har inte planat på 6 dagar!! Ser ju inte helt hopplöst ut för morgondagen så jag gör nog en chansning försöker vara där vid 10:30 tiden om prognosen inte ändras, (SSV 6-10 på em enl SMHI båtvädret). Klas

argulander svarade 18 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tsurf

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 17:57
    argulander wrote:
    Man börjar ju bli lite surfabstinent har inte planat på 6 dagar!! Ser ju inte helt hopplöst ut för morgondagen så jag gör nog en chansning försöker vara där vid 10:30 tiden om prognosen inte ändras, (SSV 6-10 på em enl SMHI båtvädret). Klas
    Kan man nå dig imorgon och kolla läget??
  • argulander

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 13:30

Var där 11-14:15 mestadels mycket bra tryck och full planing med 9,7 (väger ca 90kg). Minskade sista halvtimmen planade då bara ibland. (Blev mulet och kom något regnstänk vilket väl tog ner vinden?). Full aktivitet i grustaget större delen av parkeringen är fn blockerad av en gigantisk sandhög. Pratade med en som körde lastbil, högen ska bort, ( sanden används av Fitunagården till hästträningsbanor) . Fö fick jag veta att vägen och området ägs av Stockholms stad och alltså ej av gården, borde väl då inte vara så stor risk att det blir bommar eller stängs av. Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon fredag 6/10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.