Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon lördag 11/11?

• Fituna i morgon lördag 11/11?

Publicerad av argulander på 10 november, 2006 vid 17:49

Frågan är väl om det är väl kallt, frost i natt och 3-5 grader i morgon och regn hela dagen. Lite sugen är man ju ändå, ser ju ut att vara vettig vindstyrka och riktning för Fituna. Är det nån som tänker sticka ut? Känns ju mindre kul att sticka ut helt ensam. Klas

argulander svarade 18 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    10 november, 2006 vid 17:53

Vi är i alla fall 2st som drar till Torö i morgon.

Anders

• fastforward

Medlem
    10 november, 2006 vid 19:10

Jag + lurad polare hade tänkt frysa imorgon ja :D.

Sitter och väljer mellan Fituna, Dalarö och Kallhällsbadet. Risken finns dock att det blir för blåsigt för min 6.6:a. Allt medan DHL sitter och ruvar på min 5.8:a någonstans i södra Sverige… grrrr

• swe223

Medlem
    10 november, 2006 vid 20:51

Jag kör några repor på kallhällsbadet imorrn om vinden orkar in till mälaren 🙂
    //Nicke

• wind-lover

Medlem
    10 november, 2006 vid 21:04

var ligger fituna??:confused2:

• argulander

Medlem
    10 november, 2006 vid 21:37
    wind-lover wrote:
    var ligger fituna??:confused2:
    kolla den här länken under spots, alltså i närheten av Stockholm, ett av de bättre ställena vid S-SV vind, suveränt sjöbrisspot speciellt på försommaren. http://www.junkshop.nu/gurra1978/ Mvh Klas
  • argulander

Medlem
    11 november, 2006 vid 18:12

Blev ju riktigt bra surf trots vädret regn och 4 grader i luften, inga problem med värmen, seglade ca 1,5 timmar med 5.0 bra tryck, somliga hade mindre segel 4,4 – 4,7. Dakine CWM handskarna var perfekta. Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon lördag 11/11?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.