Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon onsdag 14/9?

• Fituna i morgon onsdag 14/9?

Publicerad av argulander på 13 september, 2005 vid 10:13

Är ledig hela dan i morgon och tänkte dra ut, möjligen tidigt, möjligen åker jag vidare till Torö. Antar att det är fler på väg? Samåkning kan ju kanske vara intressant, bor i Segeltorp. Skicka i så fall ett mail så ringer jag upp. MVH Klas

electric svarade 19 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • senomar

Medlem
    13 september, 2005 vid 20:30

tänkte åka runt åtta blecket om det inte är regnigt och jävligt. jag är där runt halv nio men måste dra rätt tidigt. annars låter ju torö klockrent framåt EM. det lär väl droppa in folk senare…

• argulander

Medlem
    13 september, 2005 vid 20:41

Var förresten på Fituna idag 13/9, perfekt tryck i 7,4 från 16 till ca 17.45. Var ensam i början, sen kom det 4-5 st men då hade vinden börjat droppa. För min del dock perfekt surf och sol en bra stund. (Tilläggas bör att jag väger ca 90 kg, mer lättviktiga hade nog kört ca 6,0) MVH Klas

• brutus

Medlem
    13 september, 2005 vid 20:47

jag kommer. men inte förrän efter jobbet. FAN FAN FAN.
    ska se om jag inte kan bli allvarligt sjuk runt tretiden i alla fall… tongue.gif
    /M

• electric

Medlem
    13 september, 2005 vid 21:59

Jag tar semester hela dagen och räknar med att dra till Fituna nån gång på förmiddagen – men bara om vindriktningen inte riskerar att vrida upp mot väst. I sådant fall blir det kära gamla Farstanäs, där man ju kan köra även på väst.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i morgon onsdag 14/9?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.