Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna i morron
-
Fituna i morron
Publicerad av fjant på 2 april, 2004 vid 17:11Brorsan å jag drar troligtvis till fituna i morgon. Ser ut att kunna bli bra.
Vi ses där!/Fjant
anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag drar också dit på eftermiddagen. Hoppas det blir bra drag. Jag har aldrig varit där tidigare så det ska bli skoj och se hur det ser ut.
-
Vet ej vad som räcker osv.
Jag kommer köra formula för att slippa bada och därmed vara lite varm i vårkylan./feg
-
Kul! Det enda man kan bli besviken på i fituna är riggytorna. Ses där!
/Fjant
-
Hmmmmmmmm…….3årskalas…..hmmmmmmm…..prioritering……..hmmmmmmmm……….
Mats -
-
funtar oxå på att åka ut men har bara 5.7 som största… vill inte åka dit för att sedan bli stående utan planing, det kan jag lika gärna göra här..
-
Jag tror på sjöbris och då brukar Fituna vara ett säkert kort!!
Kallt vatten och sol = sjöbris -
kan någon ge en bra vägbeskrivning till fituna har varit och letat efter stället men hittade ej fram
-
Vad ligger temperaturen på nu då? Tänkte dra ut dit under påskdagarn och göra premiär.
-
Det var solsken och ungefär tio surfare. Jag körde 7.5, tidvis med bra drag, mestadels inte. Svinkallt i vattnet men riktigt roligt om man höll sig en liten bit ovanför vattenytan!! Det var is i vikarna och på grusvägen, men det bidrog bara till charmen:-)
-
Hej,
Hur långt är det om man startar vid gullmarsplan typ?Och är det någon som har plats i bil om ni ska surfa på en förhoppningsvis blåsig kommande vecka?
/Abbe
Logga in för att svara.