-
Fituna idag
gav oss två som var där en enastående dag. Var höll alla andra hus?
Strålande solsken och en störtskön bris slog till idag. Runt 9-10ms uppskattningsvis.
Hoppas på snar repris.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna idag
gav oss två som var där en enastående dag. Var höll alla andra hus?
Strålande solsken och en störtskön bris slog till idag. Runt 9-10ms uppskattningsvis.
Hoppas på snar repris.
Grrr, jag stod och funderade om jag skulle åka. Tyckte att det blåste i träden här i Huddinge men så böjar man stirra på landsort hit och landsort dit i stället för att bara dra. Nåja man lär sig, nästa gång åker jag på känslan. Med lite tur blir det bra lördag, söndag och måndag. När la brisen av ?
//Björn
Tyvärr Micke!
Va tvungen att jobba och det sved lite extra eftersom jag märkte att det verkade dra i rätt bra på em.
I morgon ser det så där ut men jag räknar med att köra Fituna i
helgen, tar med ditt segel o mast som jag fick av Mac idag.
Per
väntar på riggar. nu måste dom snart komma. missat en del goa dagar nu..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna idag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.