Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag!!

• hanlar

Medlem
    21 april, 2008 vid 06:59

Sjöbris på no låter optimistiskt. Vad säger experterna, man är ju sugen men…

• imported_hakan

Medlem
    21 april, 2008 vid 08:04

Nord har fungerat tidigare. Vid 14-15 tiden har det kommit ett magnifikt vindomslag till syd på 9-10 m/s. Normalt sett brukar det inte bli något med ost i vinden, fast jag kommer inte ihåg om jag varit där på NO tidigare. Jag åker dit vid tretiden.

/Håkan

• hanlar

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:57

Blev det nån bris igår?

• boman

Medlem
    24 april, 2008 vid 16:07

@hanlar 459973 wrote:

Blev det nån bris igår?

Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!

• Oregistrerad

Gäst
    24 april, 2008 vid 20:00

@Boman 460641 wrote:

Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!

Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….

• steffo

Medlem
    25 april, 2008 vid 13:49
    Boman;460641 wrote:

Var ligger det och vilken riktning?

• swe-496

Medlem
    25 april, 2008 vid 14:33

Hölö ligger vid Skanssundet, andra sidan fjärden från Fituna.
    Bilvägen är det en bit söder om Södertälje

• boman

Medlem
    25 april, 2008 vid 20:28

@Steffo 460814 wrote:

Var ligger det och vilken riktning?

jag var på Mörkö/Hölö som är samma vatten som Fituna fast på andra sidan, tyvärr bom ner till vattnet annars riktigt fint.

• boman

Medlem
    25 april, 2008 vid 20:31

@Oregistrerad 460702 wrote:

Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….

ÖÖh ja jag har vaknat nu… vi får se…zzzz.. kanske söndag om det ser riktigt bra ut.

🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.