Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna idag!!
-
Fituna idag!!
Publicerad av bod-spenzo på 21 april, 2008 vid 06:45Åker till Fituna vid 15:00
Hoppas på sjöbris.boman svarade 16 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Sjöbris på no låter optimistiskt. Vad säger experterna, man är ju sugen men…
-
Nord har fungerat tidigare. Vid 14-15 tiden har det kommit ett magnifikt vindomslag till syd på 9-10 m/s. Normalt sett brukar det inte bli något med ost i vinden, fast jag kommer inte ihåg om jag varit där på NO tidigare. Jag åker dit vid tretiden.
/Håkan
-
Oregistrerad
Gäst24 april, 2008 vid 20:00@Boman 460641 wrote:
Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!
Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….
-
Boman;460641 wrote:Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!
Var ligger det och vilken riktning?
-
Hölö ligger vid Skanssundet, andra sidan fjärden från Fituna.
Bilvägen är det en bit söder om Södertälje -
@Oregistrerad 460702 wrote:
Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….
ÖÖh ja jag har vaknat nu… vi får se…zzzz.. kanske söndag om det ser riktigt bra ut.
🙂
Logga in för att svara.