Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna idag 27 juli…
-
Fituna idag 27 juli…
Publicerad av anonym-anvandare på 27 juli, 2003 vid 17:29Funkade det idag?
sunkan_ svarade 21 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Jodå det var bra drag i 6,0:an i stort sett hela tiden. Riktigt kul faktiskt.
Minsta seglet var nog 5,3 och det var Hotsails nya retro look segel. Det såg faktiskt coolt ut. Sen är det ju aldrig tråkigt med endast shorts segling heller
Fler såna dagar tack.Johan
-
Vad i he…..! Menar ni att det var så pass bra tryck på Fituna igår?????
Så gick man miste om en bra dag………..
Föresten, ligger bojarna kvar? -
Seglade vid skannsundet lite längre ner och var där överriggad med 8.8 men fan vilken fin dag det var!
-
Det var synd att dom försvunnit, nyss hemkommen från Gotland så skulle det suttit fint med några sjyssta slalomrepor på Fituna. Undrar om det inte brisar idag igen….? Ser så ut och grundvind SV.
-
Nej men Micke, välkommen hem!
Blåste det nå´t på Gotland.
Själv hoppas jag att vinden håller i sig idag, frugan jobbar till kl 15.00 🙁
Ska du med ner på Wave Classic i sep?
Höres!
-
Hallå där allt i allo broder! Vinden ville sig inte alls på Gotland denna sommar, tre veckor med fyra dagars surf är verkligen dålig utdelning……….förb…. högtryck!
Har bestämt mig för att joina er till Varberg, tanka allt du har! Tar nog grabbarna med mig ned också så dom får lära sig veta hut!Du kan väl visa dom hur man uppför sig
Förövrigt flyttar fam. snart…………..10 min från Fituna!!!!! -
Hej,
Klart jag ska lära grabbarna allt jag kan…..
Funderar på att utgå från Sthlm i år inför V-bergstrippen. Tjänar några mil (och lite pengar ) på att jobba i Sthlm dagen man åker ner.
Tråkigt med vinden….vad menar du med flytt, vart ska ni ta vägen då??
-
Flyttar söderut…………………..ca 4mil! Inte långt från Fituna, rena landsbygden. Så nu har flytten mot södern påbörjats, får se var vi hamnar nästa gång………..
Funderar också på att åka norröver den 30/8, har du några förslag vart man ska -
Går rykten om ett väldans holabalo i Brädviken 30/8 så det blir mitt tips att åka dit
-
en boj ligger kvar men dock lite under vatten ytan körde på den i full patte…….
//Swe880
-
Jag såg bojarna men de låg 1 – 2 dm under vattenytan! Det har tydligen blivit lite högre vattenstånd sedan de lades ut.
/Lars -
Tackar för den infon, då är det bara att förlänga tamparna till bojarna och köra. Men den yttre lär väl bli svår att hitta
Vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng någon dag och köra ett par repor.
Logga in för att svara.