Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag lördag

• Fituna idag lördag

Publicerad av tropic på 1 oktober, 2005 vid 18:36

Fyy fasen va gött vi hade det! Har som sagt aldrig haft möjlighet att surfa där tidigare, men IDAG! Startade vid 08.30-tiden att åka mina 13 mil till Fituna. Kom dit och hade en kanondag från början till slut! Dum och ivrig att komma iväg glömde jag både mat och dryck hemma…kom iaf ihåg att käka lite frukost. Så tack ni som bjöd på vatten och ett stort tack till Dig som bjöd på cola och kanelbullar mmm mmm mmm!

Nån som plåtade lite kanske?

Hänglås

brutus svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • big_jeppe

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 19:06

Det var helt intergalaktiskt bra idag. Sol, värme och lätt överriggad med 6,0 m2 och 83 liter. 5,0 hade nog också funkat emmelanåt. Tyvärr plåtade jag inget, men det syntes ju lite kameror på stranden (och på vattnet). Man såg ju även en del freestylers som laddade friskt, så det borde ju finnas lite bilder.

• henryk

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 13:37

Tog några bilder innan vinden ökade…
    Årets bästa dag på Fituna…
    Såg kameror, filmkameror och några som fotade från motorbåt…

• henryk

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 13:40

en till, det blev mer sol, mer vind, fullt tryck i 5,4…

• big_jeppe

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 20:45

Ha ha, det är ju Kim som sitter med kosmonaut-hjälmen och filmar. Killen bredvid är ju förmodligen Robin som pustar ut efter att ha konstaterat att 6,0 var ganska stort denna dag.

• brutus

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 20:58

kan hålla med om att 6.0 var rätt stort i lördags, men det funkade… förutom på sista repan då absolut INGET funkade. sparkade snett på bakstroppen o flööög ikrokad tre ggr i rad!!! måste sett rätt kul ut, he smirk.gif
    japp 6.0 var stort men större var älgen som jag var på allvar 10 meter från att kollidera med på grusvägen på väg hem. Sant! Jävlar vad stor den var, skogens konung!!! shocked.gif
    hyfsat trött idag söndag, det var en kalas dag helt klart! Ser fram emot bilder och film, helmet cam? blev det något??
    /Martin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.