-
fituna idag söndag
ser bra ut solen skiner sv- grund Vind någon som ska ut ?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › fituna idag söndag
ser bra ut solen skiner sv- grund Vind någon som ska ut ?
Du lär inte bli ensam på Fituna idag. Själv drar jag nu.
/Lars
Hej på er!
Hur gick det igår i Fituna? Blåste det mycket?
Tack!
lolo
Här enligt önskemål rapport från Fituna söndag:
Det var mycket bra med vind (från S) åtminstone från kl 11 (när jag kom dit). Jag körde själv 6.0 på 95 l med full behållning. Men så ganska plötsligt ca kl 14 så dog vinden i princip helt. Synd om dem som kom sent; de fick inte köra mycket. För övrigt massor med folk där; hela “parkeringen” var proppfull. Har inte sett så många vid Fituna tidigare i år.
/Lars
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › fituna idag söndag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.