Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna Idag torsdag
-
Fituna Idag torsdag
Publicerad av zim på 15 april, 2004 vid 11:41Nu drar jag till Fituna! Tar en vild chans hoppas att brisen kan bryta västvinden!!
anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Bom körning men det visste man nästan innan man åkte. Fast Sjöbrisen vände vinden det blev syd 4,5m/s men det räcker inte! Tyvärr!
-
Det var ju ganska disigt långt in på eftermiddagen den hade kanske effekt på solen, kände att vinden vred här i Norpan vid 17 tiden från väst till syd. tyvärr så blir det aldrig sjöbris i Kapellskär så här tidigt.
Jag tror på vind i morgon i Kapellskär, och åker ut runt 12 rycket, det blir väl jag och alla skrattmåsar där som vanligt
-
Jag önska jag kunde sticka ut jag med men men man måste till Norge och jobba! Kommer hem på Måndag och då hoppas jag att det blir Vind med stort V.
-
Jag kommer eventuellt upp om det blåser. Ska bara bli kuggad på en tenta på morgen sen så. Måste testa nya Hypersonicen
-
zim Norge kan aldrig va fel kolla in vinden runt stavanger på theyr.net http://theyr.net/cg/cny/I151418/F=js*L=MC*v*20*SC*se_Stockholm tam med dig brädan!!
Gurra jag hör av mig om det blir Hajper vindar!
-
Ja det ser bra ut och jag skall till Florö det ligger norr om Stavanger, Men jag skall jobba alla dagar så jag hinner inte surfa tyvärr.
-
Menar du allvar eller är det rena glädjetankar? När kommer brisen i så fall?
-
Hej!
Jag tror att brisen kommer igång idag, grymt varmt och rätt vindriktning.
Tänkte vara på plats vid 13 tiden.
-
Ska det inte vara sv för att det ska bli bra i Fituna. Jag har åkt dit på sydvindsmegafloppar där flera gånger… 10 mil bensin och två timmar bil för att såtta å löka på stranden är fanimig inget kul…
Optimisten… -
SSV är väl bästa riktningen tror jag.
Syd är väl inte helt optimalt som du säger, då är nog SV lite bättre. Men jag chansar i vilket fall. Man har ju fasen semester.
-
Kustobservationer från 2004-04-16 kl: 13:07:46
Landsort: S 3 m/s. 6.4 grader. uppehåll.………. jag hittar på något annat istället…
-
Kustobservationer från 2004-04-16 kl: 13:07:46
Landsort: S 3 m/s. 6.4 grader. uppehåll.………. jag hittar på något annat istället…
-
Enligt Theyr ska det knappt blåsa alls imorgon lördag. Tror du på bris? Söndag ser riktigt lovande ut!
-
windguru lovar väl bra grejor??
för både lördag o söndag…nån som har en redovisning för dagen som gått?
Logga in för att svara.