Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna Idag torsdag

• zim

Medlem
    15 april, 2004 vid 17:28

Bom körning men det visste man nästan innan man åkte. Fast Sjöbrisen vände vinden det blev syd 4,5m/s men det räcker inte! Tyvärr! mad.gif

• boman

Medlem
    15 april, 2004 vid 17:39

Det var ju ganska disigt långt in på eftermiddagen den hade kanske effekt på solen, kände att vinden vred här i Norpan vid 17 tiden från väst till syd. tyvärr så blir det aldrig sjöbris i Kapellskär så här tidigt.

Jag tror på vind i morgon i Kapellskär, och åker ut runt 12 rycket, det blir väl jag och alla skrattmåsar där som vanligt smirk.gif

• zim

Medlem
    15 april, 2004 vid 19:49

Jag önska jag kunde sticka ut jag med men men man måste till Norge och jobba! Kommer hem på Måndag och då hoppas jag att det blir Vind med stort V. cool.gif

• gurra1978

Medlem
    15 april, 2004 vid 19:59

Jag kommer eventuellt upp om det blåser. Ska bara bli kuggad på en tenta på morgen sen så. Måste testa nya Hypersonicen grin.gif

• boman

Medlem
    15 april, 2004 vid 20:11

zim Norge kan aldrig va fel kolla in vinden runt stavanger på theyr.net http://theyr.net/cg/cny/I151418/F=js*L=MC*v*20*SC*se_Stockholm tam med dig brädan!!

laugh.gif

Gurra jag hör av mig om det blir Hajper vindar!

• zim

Medlem
    15 april, 2004 vid 20:35

Ja det ser bra ut och jag skall till Florö det ligger norr om Stavanger, Men jag skall jobba alla dagar så jag hinner inte surfa tyvärr.

• getwet

Medlem
    16 april, 2004 vid 07:28

Men idag borde det funka med brisen på Fituna…….see you!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:19

Menar du allvar eller är det rena glädjetankar? När kommer brisen i så fall?

• jeppe

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:31

Hej!

Jag tror att brisen kommer igång idag, grymt varmt och rätt vindriktning.

Tänkte vara på plats vid 13 tiden.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:28

Ska det inte vara sv för att det ska bli bra i Fituna. Jag har åkt dit på sydvindsmegafloppar där flera gånger… 10 mil bensin och två timmar bil för att såtta å löka på stranden är fanimig inget kul…
    Optimisten…

• jeppe

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:59

SSV är väl bästa riktningen tror jag.

Syd är väl inte helt optimalt som du säger, då är nog SV lite bättre. Men jag chansar i vilket fall. Man har ju fasen semester. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 11:18

Kustobservationer från 2004-04-16 kl: 13:07:46
    Landsort: S 3 m/s. 6.4 grader. uppehåll.

………. jag hittar på något annat istället…
    frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 11:18

Kustobservationer från 2004-04-16 kl: 13:07:46
    Landsort: S 3 m/s. 6.4 grader. uppehåll.

………. jag hittar på något annat istället…
    frown.gif

• robin

Medlem
    16 april, 2004 vid 11:39

Enligt Theyr ska det knappt blåsa alls imorgon lördag. Tror du på bris? Söndag ser riktigt lovande ut!

• tabi

Medlem
    16 april, 2004 vid 16:42

windguru lovar väl bra grejor??
    för både lördag o söndag…

nån som har en redovisning för dagen som gått?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna Idag torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.