Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna igår…

• Fituna igår…

Publicerad av forfun på 23 september, 2007 vid 12:43

Hela eftermiddagen blåste det till och från… långa stunder riktigt bra. Superskönt i solen, som värmde ordentligt på eftermidagen vid fikatime.
    Det blev inte mycket fotat, men desto mer seglat.

Det kröp omkring en massa prylar vid Farstanäs igår. Bland annat så höll på att trampa på en riktig fetslang, hoppade högt, i samma stund som jag kom på att jag var täckt med ett par tre millimeter neopren över hela kroppen… Inte riktigt rätt objektiv för macrofoto…

electric svarade 17 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hanlar

Medlem
    23 september, 2007 vid 16:36

Var där idag, bra tryck i 7,7 och 8,5. Seglade i 4 timmar. Riktigt jämn vind som omväxling, det var nog det jämnaste jag varit med om hittills.

• electric

Medlem
    23 september, 2007 vid 17:16

@hanlar 417454 wrote:

Var där idag, bra tryck i 7,7 och 8,5. Seglade i 4 timmar. Riktigt jämn vind som omväxling, det var nog det jämnaste jag varit med om hittills.

Grattis! Det låter precis som vi andra hade det igår! (Synd att du inte SMS-ade oss. Men det var väl en hämnd för att vi inte SMS-ade dig igår …).

• jox

Medlem
    23 september, 2007 vid 20:08

Synd att man ska missa alla bra dagar hela tiden… Jobabr ju typ 7 dagar i veckan. Funderar på att dra dit imorgon efter jobbet. Är det fler som är på eller lutar det åt fituna kanske?

Är det nya bilen som skymtar där Electric?

/Jocke

• electric

Medlem
    23 september, 2007 vid 20:17

@Jox 417528 wrote:

Synd att man ska missa alla bra dagar hela tiden… Jobabr ju typ 7 dagar i veckan. Funderar på att dra dit imorgon efter jobbet. Är det fler som är på eller lutar det åt fituna kanske?

Är det nya bilen som skymtar där Electric?

/Jocke

I morgon har jag ledigt och då blir det Fituna! Sjörapporten lovar ju “eftermiddagen syd 10-13”, och på syd är Fituna bättre än Farstanäs. (Men det skulle förvåna om inte HanLar dyker upp på Farstanäs efter jobbet vid 15-tiden …).

Betr bilen: Svar ja!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna igår…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.