Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna levererade !

• Fituna levererade !

Publicerad av henryk på 14 juli, 2015 vid 18:38

Kom ner sent och var på vattnet först 16:30. Till min stora förvåning bra tryck och några fina repor med 8,7 och 132l.
    Erik hade kört 6,9 hela dan – iaf från 13-tiden… Förvånande med tanke på att landsort och brandalssund inte hade nån vind…. Kan ju kanske bli likadant imorrn 🙂

herr-pelegrin svarade 9 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • herr-pelegrin

Medlem
    14 juli, 2015 vid 18:58

Ja, det var utan snack överraskande när det blåste mindre längre ut!

• tigerflash

Medlem
    14 juli, 2015 vid 19:54

Och jag som satt och såg hur det började dra på i topparna efter lunch…:( men vågade inte chansa att åka ner….!! Men kul att ni fick åka..:) / Erik

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• herr-pelegrin

Medlem
    15 juli, 2015 vid 09:20

Henryk – Det är nog lätt värt en chansning i dag. Mysingen bättre än i går, så Fituna borde leverera.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna levererade !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.