Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna lördag 18/11?
-
Fituna lördag 18/11?
Publicerad av argulander på 17 november, 2006 vid 21:407-11 SV på em låter väl inte helt hoppplöst? 9-10 grader i luften är väl inte heller fel? Nån mer än jag som dyker upp? Klas
PS Vattnet var mycket högt idag nästan ingen strand kvar. DS
electric svarade 18 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Hur ser det ut på ”parkeringen”
Har bonden fixat till det han hade ställt till med? -
tbsurf wrote:Hur ser det ut på ”parkeringen”
Har bonden fixat till det han hade ställt till med?Parkeringen är fortfarande begränsad av en nu ngt mindre hög + ett stort hål, ändå finns det ju plats för en hel del surfare, borde inte bli fullt så här sent på hösten. Säkert går det att pressa in 15-20 bilar om det behövs. (Fö verkar det som SMHI vidhåller prognosen S-SV 7-11 på em, så jag ska bara hämta ett par dojor Atan polar i Nacka sen drar jag ut). Klas
-
Blev ju en hel del planing med 9,7 framåt 15-tiden, inte årets bästa surfdag men kul ändå. Mycket nöjd med mina för dagen nya Atan polar skor, jättevarma och sköna. Ser ju inte helt kört ut i morgon heller med 6-10 SV på em enligt SMHI. Klas
-
argulander wrote:Blev ju en hel del planing med 9,7 framåt 15-tiden, inte årets bästa surfdag men kul ändå. Mycket nöjd med mina för dagen nya Atan polar skor, jättevarma och sköna. Ser ju inte helt kört ut i morgon heller med 6-10 SV på em enligt SMHI. Klas
Kul att du fick köra! Jag läser avundsjukt dina rapporter (inkl den från förra helgen då du körde 5.0! ) i avvaktan på att bli bra från mitt ryggont. Gissa om jag varit ute annars!
Logga in för att svara.