Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna lördag!

• Fituna lördag!

Publicerad av men på 28 oktober, 2005 vid 16:47

Ser ut att bli riktigt kanon, solen kommer ju till och med sticka fram, drar dit vid nio eller tiotiden och har en plats i bilen om nån är intreserad, åker från lidingö så kan ta upp nån på vägen.

micke 0736827432

rasmus_w svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • chl

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 17:44

Fituna ser kanon ut !
    Men fungerar det att köra utan handskar nu??

/Claes

• big_jeppe

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 18:10

Jag körde på fituna idag fredag. En kanondag! Jag körde 5,0 + 83 l, och 5,0 + 104 l . Jag körde med uppklippta handskar utan köldproblem. Frös lite om händerna vid 2 tillfällen, men när vinden ökade fick man jobba hårdare och blev varm.

• philippos

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 19:55

Jag körde utan handskar och tycker att det fungerade riktigt bra. Varmt både i luften och i vattnet gjorde att man inte behövde stressa med ombytet heller. Skönt!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 20:39

Hur kallt är det i vattnet?

• rasmus_w

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 21:50

Vill verkligen segla Fituna i morgon men kan inte. Ingen bil och prylarna ligger vid Görvälnsbadet. Jag lär säkert segla, men idag var Görväln grymt byig, så det lär den väl vara i morgon med. Körde 9.7 och hade “öppen dörr” i byarna och mellan dem planade jag oftast inte alls.

Tänk om det där med surfandet kunde börja stämma nån gång…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna lördag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.