-
Fituna må 18 nov
Gässar på bra – även vinkeln ser bra ut !
-Nåja, en del väst i vinden, men ser ut att funka iaf…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna må 18 nov
Gässar på bra – även vinkeln ser bra ut !
-Nåja, en del väst i vinden, men ser ut att funka iaf…
Jag drar dit nu. Är där från 12.45 så jag hinner väl köra nån timme eller två iaf. Sista chansen för säsongen? (fast det har jag ju trott flera gånger tidigare denna höst men så blir det till att plocka fram grejorna igen … Härliga tider!).
/Lars
Fan Lars! Imponerande antal surfdagar du hinner med per säsong. Själv har jag väl haft en 6-7 dagar med planing och ungefär lika många utan.
Ja det blev ju lite över en timme på vattnet i alla fall! Kul! Tack Henryk för att du rapporterade läget här på konfen – annars hade det nog inte blivit av …
Dock inte planing hela tiden – jag körde 6.0 och borde haft lite större. De två andra som var där, med 6.6 resp 7.9, klarade sig bättre – men jag är jättenöjd som kom ut ännu en gång efter att säsongen egentligen var slut.
/Lars
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna må 18 nov
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.