Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna må 18 nov

• Fituna må 18 nov

Publicerad av henryk på 18 november, 2013 vid 09:40

Gässar på bra – även vinkeln ser bra ut !
    -Nåja, en del väst i vinden, men ser ut att funka iaf…

electric svarade 11 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • electric

Medlem
    18 november, 2013 vid 11:05

Jag drar dit nu. Är där från 12.45 så jag hinner väl köra nån timme eller två iaf. Sista chansen för säsongen? (fast det har jag ju trott flera gånger tidigare denna höst men så blir det till att plocka fram grejorna igen … Härliga tider!).

/Lars

• staffomania

Medlem
    18 november, 2013 vid 19:59

Fan Lars! Imponerande antal surfdagar du hinner med per säsong. Själv har jag väl haft en 6-7 dagar med planing och ungefär lika många utan.

• electric

Medlem
    18 november, 2013 vid 20:04

Ja det blev ju lite över en timme på vattnet i alla fall! Kul! Tack Henryk för att du rapporterade läget här på konfen – annars hade det nog inte blivit av …
    Dock inte planing hela tiden – jag körde 6.0 och borde haft lite större. De två andra som var där, med 6.6 resp 7.9, klarade sig bättre – men jag är jättenöjd som kom ut ännu en gång efter att säsongen egentligen var slut.

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna må 18 nov

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.