Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna – namnlista
Taggad: fituna namnlista
-
Fituna – namnlista
nordsjop svarade 13 år, 3 månader sedan 171 Medlemmar · 191 Svar
-
Otroligt kul, och bra!, att så många svarat i denna tråd.
Jag låter den ligga “klistrad” till sista augusti, sedan tar vi och sänder över detta till Nynäs kommun.
Tack alla!
-
Jag är inte en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm.
Peter Loboda
Bromma -
Mattias Ottosson
Vindragarvägen 8
117 50 Stockholm -
Jag är inte en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm.
Charlie Fjellsöy
Varberg -
Jag är inte längre en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm.
Per Svanberg fd frekvent Fitunabesökare
Sundbyberg -
Det var som fan……Per Svanberg inne här o roddar! Saknar dig på vattnet Per!
Micke
-
Jag hoppas också att tillgång till Fituna bevaras då jag bor “några” stenkast ifrån.
Mattias Åkerlund
Vädersjövägen
Tungelsta -
Jag är inte en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm
Tomas Stavaeus, Tyresö
Logga in för att svara.