Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna – namnlista

• frippe75

Medlem
    19 juni, 2009 vid 06:50

Ok men vad ska ni ha namnlistan till???

Fredrik T, Huddinge

Eller bara mappa surfzone namn mot riktiga namn för framtida reklamutskick 🙂

Ja just och nu vet min chef även vad jag heter och kan ifortsättningen inte åka på “spontana surfresor” 🙂

Bra tänkt!

• filipl

Medlem
    19 juni, 2009 vid 06:51

Filip Lundquist
    Stockholm

• bopung

Medlem
    19 juni, 2009 vid 07:53

Gustav Boberg
    Nacka

• electric

Medlem
    19 juni, 2009 vid 08:00

Lars Klasén
    Norbergs väg 4
    15257 Södertälje

• svennebanan

Medlem
    19 juni, 2009 vid 08:14
    frippe75;554230 wrote:
    Ok men vad ska ni ha namnlistan till???

Fredrik T, Huddinge

Eller bara mappa surfzone namn mot riktiga namn för framtida reklamutskick 🙂

Ja just och nu vet min chef även vad jag heter och kan ifortsättningen inte åka på “spontana surfresor” 🙂

Bra tänkt!

Som att be läderlappen att avslöja sin hemliga identitet.

Peter L,
    Södermalm

• kinabalu

Medlem
    19 juni, 2009 vid 09:02

Anders Bergström
    Segeltorp

• pete

Medlem
    19 juni, 2009 vid 10:08

Peter R
    Tyresö

• dr-masse

Medlem
    19 juni, 2009 vid 11:10

Näe, inga reklamutskick från Surfzone i alla fall! Listan är enbart till för att visa för Nynäs kommun hur många vindsurfare som regelbundet besöker och nyttjar Fituna för ett stort fritidsintresse, helt i linje med friluftsliv och friskvård, dessutom!

Det går så klart bra med bara förnamn och ort om man vill fortsätta behålla sin “konfanonymitet” av olika skäl….

Vi har redan över 50 personer som tillsammns är där runt 600 gånger (snabb snitträkning…) per år för att vindsurfa. Då kan vi lägga till alla klättrare, fiskare och andra friluftsmänniskor…

Här är mitt:

M Nilsson
    Stockholm

• stinger

Medlem
    19 juni, 2009 vid 11:20

Tjena, jag saknar ett alternativ:

“OM jag bodde i Stockholmsområdet skulle jag regelbundet besöka Fituna”

• dr-masse

Medlem
    19 juni, 2009 vid 11:22
    stinger;554281 wrote:
    Tjena, jag saknar ett alternativ:

“OM jag bodde i Stockholmsområdet skulle jag regelbundet besöka Fituna”

Ja, jag har funderat på det där… “stödröster”… kanske lägga till det?

• imported_mickeo

Medlem
    19 juni, 2009 vid 11:22

Michael Öhlund.
    Tullingestrand
    Tullinge

• electric

Medlem
    19 juni, 2009 vid 13:04
    dr Masse;554279 wrote:
    Näe, inga reklamutskick från Surfzone i alla fall! Listan är enbart till för att visa för Nynäs kommun hur många vindsurfare som regelbundet besöker och nyttjar Fituna för ett stort fritidsintresse, helt i linje med friluftsliv och friskvård, dessutom!

Det går så klart bra med bara förnamn och ort om man vill fortsätta behålla sin “konfanonymitet” av olika skäl….

Vi har redan över 50 personer som tillsammns är där runt 600 gånger (snabb snitträkning…) per år för att vindsurfa. Då kan vi lägga till alla klättrare, fiskare och andra friluftsmänniskor…

Här är mitt:

M Nilsson
    Stockholm

Jag har en idé för att folk ska slippa avslöja sin “konfanonymitet”. Det är att du skapar en särskild identitet, som i första inlägget “avslöjar” sitt lösenord. Då kan den som vill logga in med den identiteten/lösenordet och där teckna sig på namnlistan. (Om det blir missbruk så stoppar du identiteten).

En mailadress dit man kan skicka sitt namn är ett alternativ.

Eller varför ett system i stil med det som Svennne tog fram för att registrera sig för Torös Vänner? Det funkade ju väldigt bra – flera hundra namn på bara nån vecka.

På detta sätt kommer fler att anteckna sig än de 50 som hittills gjort det. Jag gissar att det är i storleksordningen 200 personer som nyttjar Fituna åtminstone en gång per år. Det har faktiskt hänt att det varit 50 där samtidigt, och kanske 70 totalt under en dag.

Slutligen en eloge för ert initiativ till namninsamling!

/Lars

• pos

Medlem
    19 juni, 2009 vid 15:11

P-O Syrén
    Stockholm

• jesperg

Medlem
    20 juni, 2009 vid 09:05

Jesper Gröndahl, Tyresö

• imported_hakan

Medlem
    20 juni, 2009 vid 09:12

Håkan Pettersson
    Haninge
    Stockholm

Sida 4 av 13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna – namnlista

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.