Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fituna ons o tors

• mr_soft

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 10:32

jag ska nog testa fituna. ska ju vara bättre än björkvik på sydväst tydligen

• chico

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 11:27

Det kommer bli grymt

• lukasw

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 11:45

menar du torsdag?

• henryk

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 12:20

inte bra p mycke sv. men köra går fituna sthlm bästa platta vatten spot med
    – min bräda på laagas – svenne neger – när jag fått tillbaka hökk – kommer till fituna 🙂

• lukasw

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 12:48

om inte fituna var annars kan man köra björkvik? eller torö? kanske dyvik i tyresö

Lukas

• christian-77

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 13:09

Dalarö vart bra i går och ser ut att leverera bättre än fituna i morgon

• mr_soft

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 13:16

@Christian 77 489410 wrote:

Dalarö vart bra i går och ser ut att leverera bättre än fituna i morgon

du tror inte de ligger för mkt på väst då?

• christian-77

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 14:11

Som jag såg så skulle det bli rak sv, då blir det super. jag vet inte hur mycket V som funkar.

• kinabalu

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 14:46

@mr_soft 489333 wrote:

jag ska nog testa fituna. ska ju vara bättre än björkvik på sydväst tydligen

Jag tror nog att Björkvik är bättre än Fituna vid SV. Du kan ju alltid köra lite längre ut där och få fri vind vid SV. I Fituna blir det ju bara kass vid för mycket V.

Körde f.ö i Björkvik igår och det var helt ok med 6,2 och 100l bräda (fast jag planar också orättvist tidigt… 😉

• mr_soft

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:41

ni gör det inte lätt för mig

• kinabalu

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:45

@Christian 77 489442 wrote:

Som jag såg så skulle det bli rak sv, då blir det super. jag vet inte hur mycket V som funkar.

Läste tidigare att Fituna funkar upp till 240 grader. Mer väst än så blir det skit. Rak SV skulle alltså funka klockrent!

Tänkte kompa halvdag (em) både på Onsdag och Torsdag, men har inte bestämt mig för Torö eller Fituna. Torö är ju svårslaget om det blir bra… Är det för mycket syd kan man ju alltid gå i på insidan.

• broderisak

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:47

En dum fråga kanske, Men vart ligger björkvik eller vart riggarna ni nånstans om man får fråga?

• christian-77

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:07

@BroderIsak 489487 wrote:

En dum fråga kanske, Men vart ligger björkvik eller vart riggarna ni nånstans om man får fråga?

Björkvik ligger längst ut på Ingarö (värmdö). Tips kolla in http://www.ytspanning.se
    Finns strand och parkering alldeles intill

• broderisak

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 19:40
    Christian 77;489498 wrote:
    Björkvik ligger längst ut på Ingarö (värmdö). Tips kolla in http://www.ytspanning.se
    Finns strand och parkering alldeles intill

TACK! Precis vad jag sökte….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fituna ons o tors

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.