Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna onsdag 27/10 e.m.

• Fituna onsdag 27/10 e.m.

Publicerad av electric på 27 oktober, 2010 vid 11:36

Jag drar till Fituna nu; är där senast 14.30. Det blir säkert nån ytterligare. Bra vind (10 m/s vid Landsort, så det är säkert OK vid Fituna) och varmt (8 grader; får duga).

/Lars

electric svarade 14 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • g_l

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 15:39

Säkert 8 grader i Brevik, Åkersberga med… å inte särskilt kallt i vattnet heller. Inga problem att ligga och vattenstarta. Trist bara att det inte var några fler surfare där. Fick nöja mig med att snacka med en fiskare i pausen.

Hur var surfet då? Jodå, riktigt bra faktiskt. Bra tryck i 6,5 bitvis, med full planing över choppen!

• electric

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 16:56

Fituna var riktigt, riktigt bra. Jag körde 6.0, men kunde mot slutet av e.m. lika gärna kört 5.0 eftersom vinden gradvis ökade, upp till säkert 10-12 m/s. Inte alls kallt. Vi var tre pers där.

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna onsdag 27/10 e.m.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.