Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna snart farbar
-
Fituna snart farbar
Publicerad av getwet på 10 april, 2006 vid 16:01Nu är det nog bara några dagar kvar……rutten is med stora öppna områden.
Så nu syns vi snart alla Fituna locals till tidernas bästa brisvår och försommar.miga svarade 18 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Yes !
Äntligen, jag trodde det skulle vara värre.
Jag får åka ut och reka på Dalarö.Johan
-
Mer eller mindre isfritt runt Lidingö nu också.. såg jag under inflygningen till arlanda från premiärsurfet i france:)
Endast Sticklingebadet som är okörbart av Lidingöspoten hittills..
-
men wrote:Vilket skick är grusvägen i då, är det nån is där eller?
micke
Inga problem, lite “lerigt” bara……
Passar på att påpeka en sak….eftersom jag själv är ryttare och har en del kontakter både på Kagghamra och Fituna säteri så får man ibland höra från ryttare i området att det går lite väl fort för vissa bilar som har surfprylar på taket……
Många tränar sina hästar runtomkring på skogsvägarna så var beredd på att det kan dyka upp en häst på vägen.
Så därför bör vi ta det lite lugnt på grusvägen och likaså när vi passerar Fituna gård.
Risken finns kanske att det dyker upp en bom någonstans om man anser att det inte är lämpligt att ha en massa trafik i skogen……… -
Johan wrote:Yes !
Äntligen, jag trodde det skulle vara värre.
Jag får åka ut och reka på Dalarö.Johan
Johan, jag tycker det ser ut som du kommer fet-klota i framåten i din profilbild, hur gick det egentligen med den?
/Brattman
Logga in för att svara.