Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fituna snart klar

• Fituna snart klar

Publicerad av getwet på 10 april, 2006 vid 15:57

Då börjar det närma sig för oss 08, Fituna börjar släppa och nu är nog dagarna räknade innan premiären. Vem blir först?

Lite sugen och dra igång en 08 speedcup, inga fasta dagar eller så utan bara tuta och köra på exempelvis två fasta spots. Fituna och Erstan vore kanske ganska bra, (bara dessa två spots som räknas)då täcker vi S och SV vindar på Fituna med bris, samt SO och NV på Erstan. Tex kan man köra en cup från den 1/5 till den 1/7 (exempel bara, börja inte hacka nu) då det är fritt att åka hur mycket man vill. Efter den 1/7 kollar man av spottarna på speedsurfing för att se vem som varit snabbast, eller seglat längst eller vad som helst. Skulle vara lite kul tycker jag.

Finns det något intresse, visst fan gör det de….

marden svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tbsurf

Medlem
    10 april, 2006 vid 16:38

ser fint ut, snart dags för premiär
    jag tycker det är ett klockrent förslag med din speedcup
    ska lyssna med Rikard om inte han kan växa i sitt upplägg med “snabbast på Erstan-06”

• marden

Medlem
    10 april, 2006 vid 16:52

tog en sväng förbi årsta havsbad idag och där låg hela fjärden öppen till min förvåning,
    Jag trodde jag skulle få se en perfekt speed sträcka i isrännan som Ute båten skulle kört upp,
    skulle inte de va något för surfare längre upp i landet att ta en följebåt och åka ut på havet där isen ligger tjock men isflaken i båt rännorna smält bort i vårsolen (nytt segel rekord tex umeå, finland)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fituna snart klar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.