Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna söndag?

• maca

Medlem
    30 juni, 2010 vid 19:28

Helt galet med tre kanon-fitunadagar i rad (trots arbetsvecka). Tisdagen var utan tvekan bäst, men även idag gick det bra med 6.3 och freestajl, även efter 15.

Nu é man tom lite sliten i “tangentbordsarmarna” 😉

• getwet

Medlem
    2 juli, 2010 vid 16:27

Här lite pics från den underbara tisdagen, och som Koa alltid säger, den som har roligast vinner. Känns som om vi alla vann den dagen!

• getwet

Medlem
    2 juli, 2010 vid 16:33

Sista för denna gången, fotograf var både Calle Nyberg och jag.

• henryk

Medlem
    2 juli, 2010 vid 17:49

Najs, hyfsat tryck i 7,9 och shortssegling idag igen (fre) – bara 4 man på plats.
    -Imorrn ser det inget vidare ut för fituna…

• dude

Medlem
    2 juli, 2010 vid 17:54

Fituna lördag 🙂 Äntligen är familjen riktigt taggad. Det blir picknick hur som helst…

• dude

Medlem
    2 juli, 2010 vid 19:14
    henryk;619465 wrote:
    Najs, hyfsat tryck i 7,9 och shortssegling idag igen (fre) – bara 4 man på plats.
    -Imorrn ser det inget vidare ut för fituna…

Vad menar du, undrar en oinsatt. Jag har alltså inte haft premiär på Fituna än i år.

• henryk

Medlem
    2 juli, 2010 vid 20:28
    dude;619480 wrote:
    Vad menar du, undrar en oinsatt. Jag har alltså inte haft premiär på Fituna än i år.

Precis 🙂 Helg, fint väder, bra prognos – iofs semestertider – kommer va på plats i tid för en bra pplats…

• getwet

Medlem
    2 juli, 2010 vid 20:38

Dude, det har varit en fantastisk vecka på Fituna, sö, må, ti, on samt tydligen även idag, syntes i träden här hemma då jag kan se brisen slå igenom. Och det blir nog bra även i helgen, tjing på er nu drar jag till DK.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.