Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna söndag?
-
Helt galet med tre kanon-fitunadagar i rad (trots arbetsvecka). Tisdagen var utan tvekan bäst, men även idag gick det bra med 6.3 och freestajl, även efter 15.
Nu é man tom lite sliten i “tangentbordsarmarna” 😉
-
Här lite pics från den underbara tisdagen, och som Koa alltid säger, den som har roligast vinner. Känns som om vi alla vann den dagen!
-
Sista för denna gången, fotograf var både Calle Nyberg och jag.
-
Najs, hyfsat tryck i 7,9 och shortssegling idag igen (fre) – bara 4 man på plats.
-Imorrn ser det inget vidare ut för fituna… -
Fituna lördag 🙂 Äntligen är familjen riktigt taggad. Det blir picknick hur som helst…
-
henryk;619465 wrote:Najs, hyfsat tryck i 7,9 och shortssegling idag igen (fre) – bara 4 man på plats.
-Imorrn ser det inget vidare ut för fituna…Vad menar du, undrar en oinsatt. Jag har alltså inte haft premiär på Fituna än i år.
-
dude;619480 wrote:Vad menar du, undrar en oinsatt. Jag har alltså inte haft premiär på Fituna än i år.
Precis 🙂 Helg, fint väder, bra prognos – iofs semestertider – kommer va på plats i tid för en bra pplats…
-
Dude, det har varit en fantastisk vecka på Fituna, sö, må, ti, on samt tydligen även idag, syntes i träden här hemma då jag kan se brisen slå igenom. Och det blir nog bra även i helgen, tjing på er nu drar jag till DK.
Logga in för att svara.