Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna söndag?

• Fituna söndag?

Publicerad av maca på 26 april, 2008 vid 19:36

Några som åker på chans till Fituna söndag?
    SMHI båtvädret lovar S-SV 6-10 m/s på em. Tyvärr mulet så det blir kanske inte så mkt bris av…

Så sugen på surf så jag funderar att ta mig ut iaf.

dr-masse svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hanlar

Medlem
    27 april, 2008 vid 05:34

Om det inte börjar regna så kanske jag dyker upp vid 11. /Hans

• Oregistrerad

Gäst
    27 april, 2008 vid 07:13

Försöker få klart klick-golvet istället. Bomkörningsprocenten för hög för att det ska vara värt tjafset hemmavid…

Kör på!

/A

• jps

Medlem
    27 april, 2008 vid 07:59

Vore super om någon kunde få in en rapport från Fituna och/eller Dalarö. Kommer nog efter lunch om det blåser.

• maca

Medlem
    27 april, 2008 vid 08:16

Just nu varmt och sol som värmer genom molnen i Solna. Em ser än bättre ut vädermässigt och sjörapporten säger S-SV 4-8. Kan det bli bris idag månne?!?

Assshhh, jag tar en sväng till Fituna på chans…
    /André

• maca

Medlem
    27 april, 2008 vid 18:40

@MacA 461175 wrote:

Just nu varmt och sol som värmer genom molnen i Solna. Em ser än bättre ut vädermässigt och sjörapporten säger S-SV 4-8. Kan det bli bris idag månne?!?

Assshhh, jag tar en sväng till Fituna på chans…
    /André

Glad att jag chansade!
    Blev ju en riktigt trevlig dag med sol, värme och ok vind för fristajlbräda och 6.5-7.0. Många på plats och de flesta körde väl kring 8-8.5 och freerajders.

Inte “epik” men bättre än att lägga golv, snickra på köket eller surfa framför datorn ;o)

• argulander

Medlem
    27 april, 2008 vid 19:49

När kom vinden? Var tvungen att sjösätta båten så det blev inte tid för surf tyvärr.

Klas

• jps

Medlem
    27 april, 2008 vid 20:27

Vet inte när den kom men den tog slut vid fyratiden. Anlände lite sent själv men fick lite drygt en timmes helt OK surf.

• argulander

Medlem
    28 april, 2008 vid 06:08

@JPS 461357 wrote:

Vet inte när den kom men den tog slut vid fyratiden. Anlände lite sent själv men fick lite drygt en timmes helt OK surf.

Tur jag inte drog ut då, hade inte hunnit.

Klas

• dr-masse

Medlem
    28 april, 2008 vid 07:14

Det blåste mellan typ strax före två och fyra, mer än ett par-tre timmar var det inte. Synd att det blev lite mer gråmulet, brisen hade nock kickat in fint annars.

Men en stund på vattnet blev det, alltid skönt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.