Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna söndag morgon?
-
Fituna söndag morgon?
Publicerad av bjornen på 28 maj, 2011 vid 15:33Någon som har tänkt trotsa eventuellt regn och segla på fituna söndag morgon? Funderar på att dra dit men jag vill inte segla själv.
//Björn
henryk svarade 13 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Jag drar ut i morgon men vet inte om det blir så långt som fituna.
Idag var lika knepigt som förra helgen. Det blåser så att det knakar i fönstrena här i Årsta. Men på vattnet söder om stan var det då dött.
Bjornen;657176 wrote:Någon som har tänkt trotsa eventuellt regn och segla på fituna söndag morgon? Funderar på att dra dit men jag vill inte segla själv.//Björn
-
Riktigt seglings sugen på Fituna i morgon! I dag blev en riktig flopp vinden låg på väst det sög. Hoppas på en dag i full planing i morgon, regn blöta blir vi ändå.
/Freddan -
Kan tänkas att jag och sonen Teo dyker upp på Fituna i morgon. Beroende på hur det ser ut. Dalarö kan ju möjligen också vara ett alternativ. Klas
-
Alltid vanskligt när det finns risk för väst. Det blir farstanäs för säkerhets skull.
-
hanlar;657220 wrote:Alltid vanskligt när det finns risk för väst. Det blir farstanäs för säkerhets skull.
You mean hookipa?!
-
marängen;657227 wrote:You mean hookipa?!
Du som e local hanlar, Prog Torekällberget nu? Bärsen slut…
-
marängen;657229 wrote:Säkert 55+ i byarna…………..
Precis så här:-P
Logga in för att svara.