Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunabris söndag?

• argulander

Medlem
    31 maj, 2008 vid 21:33

Hoppas kan man ju alltid. Dyker nog upp med sonen Teo 14 år nån gång efter 12. Borde ju gå att segla stora grejor åtminstone. (Gissar att man inte blir ensam, en solig söndag med brischans.)

Klas

• anders_hoffman

Medlem
    31 maj, 2008 vid 23:03

Suveränt! Jag dyker upp nån gång efter tolv jag med! När brukar brisen kicka igång?!

• gifvars

Medlem
    1 juni, 2008 vid 09:48

Tjena.
    Jag drar till Fituna nu. Ser ju inte så bra ut, lite väl dålig grundvind.
    Men men…
    Rapport vad det lider Ni-Vet-Var.

-JG

• electric

Medlem
    1 juni, 2008 vid 09:54

@Anders_hoffman 471527 wrote:

… När brukar brisen kicka igång?!

Idag kommer sjöbrisen att öka gradvis, dvs den “kickar” inte igång (det sker bara när det är nordlig grundvind). Sjöbrisen är i alla fall aldrig tillräckligt stark före kl 13. Blir det nåt så är det från kl 14 som gäller. Huruvida den blir tillräckligt stark för vindsurf idag vågar jag inte bedöma.

• argulander

Medlem
    1 juni, 2008 vid 18:13

Blev ju en bra dag, mestadels bra tryck i 8,3 under flera timmar. Sol och varmt, sommardräkt och lågskor. Väldigt mycket folk som väntat.

Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunabris söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.